نگرانی بلژیکی‌ها در آستانه دیدار رده بندی

دو ستاره تیم ملی بلژیک به دلیل مصدومیت قادر نخواهند بود تیم خود را در مسابقه رده بندی لیگ ملت های اروپا همراهی کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک تأیید کرده است که روملو لوکاکو و ادن هازارد به دلیل نگرانی در مورد آمادگی جسمانی خود از حضور در فینال معاف شده‌اند و تیمشان را در دیدار رده بندی همراهی نمی‌کنند.

ستاره‌های چلسی و رئال مادرید هر دو در شکست بلژیک در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا برابر فرانسه بازی کردند اما از همراهی تیمشان در دیدار رده بندی برابر ایتالیا محروم هستند. تیم ملی بلژیک اعلام کرده است که این دو بازیکن شرایط بدنی مناسبی ندارند.

مارتینز در جمع خبرنگاران راجع به لوکاکو و هازارد توضیح داد: آنها در بهترین شرایط برای بازی نیستند. به دلیل مشکلات اردوی تیم ملی را ترک کرده‌اند و حقیقتاً نمی‌دانیم چقدر ممکن است زمان ببرد تا به بهبودی کامل برسند. لوکاکو فوراً به چلسی باز نخواهد گشت و درمان خود را احتمالاً در بلژیک ادامه خواهد داد.

وی افزود: این مصدومیت‌ها بیشتر به خاطر خستگی است. لوکاکو احساس در داشت و نمی‌توانست با آمادگی صددرصد در بازی رده بندی حضور پیدا کند. به هر حال ما در تلاش خواهیم بود تا بهترین تصمیم را هم برای تیم و هم برای بازیکنان بگیریم.

دو تیم ملی ایتالیا و بلژیک بایستی دیدار رده بندی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف یکدیگر بروند تا تکلیف تیم سوم این مسابقات مشخص شود. همچنین دو تیم ملی فرانسه و اسپانیا نیز موفق به کسب جواز حضور در فینال این رقابت‌ها شده‌اند.

کد خبر 527772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.