توزیع شش هزار بسته معیشتی در نجف آباد

فرمانده بسیج سازندگی نجف آباد گفت: از ابتدای سال تا امروز حدود شش هزار بسته معیشتی در بین خانوارهای محروم شهرستان نجف آباد تقسیم شده است.

احمد سعید فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص اقدامات بسیج سازندگی نجف آباد اظهار کرد: قرارگاه‌های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی در تمام مناطق محروم با حضور گروه‌های جهادی تشکیل شد. از ابتدای سال تا به امروز حدود ۱۱ خانه روستایی مناطق محروم شهرستان با همکاری کمیته امداد و خیران نوسازی شده است.

وی افزود: بسیج سازندگان نجف آباد از ابتدای سال تا به امروز حدود پنج کارگاه اقتصاد مقاومتی برای اشتغال‌زایی خانواده‌های محروم شهرستان ایجاد کرده و در هفته دفاع مقدس نیز دو خانه روستایی به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان بازسازی شده است.

فرمانده بسیج سازندگی نجف آباد ادامه داد: برای لایروبی قنات روستای گلدره تا امروز با کمک خیران و جهاد کشاورزی ۱۵۰ میلیون تأمین اعتبار شده و روند اجرایی آن آغاز شده است.

سعیدفر خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا امروز حدود شش هزار بسته معیشتی در بین خانوارهای محروم شهرستان نجف آباد تقسیم شده و در ابتدای سال تحصیلی نیز حدود ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان توزیع شده است.

کد خبر 527770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.