فیلم‌های جشنواره کودک باید بیشتر دیده شود/از میزبانی اصفهان لذت بردم

کارگردان فیلم «دوچرخه‌باز» گفت: با دیدن جشنواره کوک و نوجوان متوجه شدم که می‌شود با دست خالی و بدون پشتوانه در این جشنواره شرکت کرد؛ در جشنواره کودک و نوجوان از تمامی شرکت کنندگان حمایت شد و به عنوان یک فیلم ساز واقعاً در آن حمایت از صنعت سینما را دیدم.

مهسا امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در مورد سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، اظهار کرد: من به عنوان یک فیلم اولی تصور می‌کردم جشنواره‌های فیلم، تنها برای کسانی است که پشتشان به جایی گرم است، اما با دیدن جشنواره کوک و نوجوان متوجه شدم که می‌شود با دست خالی و بدون پشتوانه در این جشنواره شرکت کرد؛ در جشنواره کودک و نوجوان از تمامی شرکت کنندگان حمایت شد و به عنوان یک فیلم ساز واقعاً در آن حمایت از صنعت سینما را دیدم.

وی در مورد توجه به سینمای کودک گفت: فیلم کودک حوزه‌ای است که زیاد به آن توجه نمی‌شود. برای جلوگیری از این موضوع باید در سالن‌های سینما سانسی جداگانه برای کودکان اختصاص یابد که متأسفانه چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد و بنرهای سینماها همیشه مربوط به فیلم‌های راه یافته به جشنواره فجر و مربوط به بزرگسالان است؛ در صورتی که فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان نیز باید بیشتر و بهتر دیده شود.

کارگردان فیلم «دوچرخه‌باز» تصریح کرد: از میزبانی اصفهان لذت بردم؛ این میزبانی خوب نه تنها برای سازندگان بلکه برای تمام شرکت کنندگان جشنواره همین گونه بود.

امیری خاطرنشان کرد: امیدوارم جشنواره به همین شکل که تاکنون ادامه پیدا کرده است، جریان داشته باشد.

کد خبر 527764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.