فیلم خوب در جشنواره کودک دیده و حمایت خواهد شد

کارگردان فیلم «دوچرخه باز» گفت: امکانات و تجهیزات زیادی برای ساخت فیلم دوچرخه باز نداشتم اما تمام تلاشم را کردم و در جشنواره فیلم کودک و نوجوان از این فیلم حمایت شد.

مهسا امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص جشنواره فیلم کودک و نوجوان اظهار کرد: ساخت فیلم کودک و نوجوان دغدغه من است، چرا که معلم هستم و سال گذشته که شرایط تحصیل به دلیل شیوع کرونا مجازی شد، کودکان در حال فاصله گرفتن از خواسته‌های خود بودند و خانواده‌ها به دلیل هزینه‌هایی که کرونا بر روی دوش آنها گذاشته توانایی برآورده کردن آرزوهای کودکان خود را ندارند.

وی ادامه داد: در دوران کرونا دانش‌آموزان در صدد برآورده کردن آرزوهای خود بودند و فیلم نیز بر این اساس ساخته شده است و این فیلم نشان می‌دهد که اگر آرزوی کودکان را برآورده نکنیم خودشان به دنبال آرزوهایشان خواهند رفت.

این کارگردان فیلم کودک و نوجوان در خصوص برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در دوران کرونا، تصریح کرد: امسال جشنواره فیلم کودک و نوجوان به خوبی در حال برگزاری است و پروتکل‌های بهداشتی مقابله با شیوع کرونا ویروس نیز رعایت می‌شود، اگر فیلم‌های کودک و نوجوان به خوبی ساخته شده شود، در جشنواره حمایت خواهند شد.

وی با بیان اینکه فیلم" دوچرخه باز" تجربه اول فیلمسازی من است، اضافه کرد: امکانات و تجهیزات خاصی برای ساخت فیلم نداشتم، اما تمام تلاشم را کردم و فیلم دوچرخه باز، دیده شد و جشنواره فیلم کودک و نوجوان از فیلم‌ها به خوبی حمایت می‌کند.

کد خبر 527655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.