مبلغ قراردادها بهتر شده است/کیفیت بازیکن خارجی اهمیت دارد

بازیکن تیم بسکتبال ذوب آهن گفت: همه تیم ها بازیکن خارجی می‌گیرند، اما سطح آن بازیکن خیلی مهم است تا بتواند در روند رو به رشد تیم کمک کند. به نظر من تیمی که بتواند بازیکن خارجی با کیفیت جذب و از آن استفاده کند نتیجه خواهد گرفت.

حامد سهراب‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با پیوستن به تیم بسکتبال ذوب آهن و شرایط تمرینات این تیم، اظهار کرد: نخستین سالی است که در ذوب‌آهن حضور دارم که یکی از تیم‌های سابقه‌دار در بسکتبال است و قهرمانی‌های زیادی داشته و امیدوارم در فصل پیش‌رو بتوانیم خوب بازی کنیم و نتیجه بگیریم.

وی ادامه داد: حدوداً یک ماه است که تمرینات را شروع کردیم، کارهای بدنسازی و تیمی انجام می‌دهیم و شرایط خوبی داریم. قصد داریم تا قبل از شروع رقابت‌ها به آمادگی کامل برسیم و با یک بازی خوب لیگ را شروع کنیم.

بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن با اشاره به اینکه کوهیان یکی از مربیان سابقه‌دار و با دانش ایران است، تصریح کرد: کار کردن با کوهیان لذت بخش است امیدوارم بتوانیم دستورات این سرمربی را به خوبی اجرا کنیم و نتیجه بگیریم.

سهراب‌نژاد در خصوص سطح لیگ برتر بسکتبال ایران، خاطرنشان کرد: امسال تعداد تیم‌های حاضر در لیگ بیشتر شده است و شش تیم مدعی قهرمانی هستند که امیدوارم با عملکردی خوب بتوانیم به عنوان صدر نشین گروه صعود کنیم. همه تیم‌ها بازیکن خارجی می‌گیرند، اما سطح آن بازیکن خیلی مهم است تا بتواند در روند رو به رشد تیم کمک کند و به نظر من تیمی که بتواند بازیکن خارجی با کیفیت جذب و از آن استفاده کند نتیجه خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه امسال مبلغ قرار دادها بهتر شد، گفت: نسبت به رشته‌های دیگر مانند فوتبال خیلی عقب هستیم و امیدوارم مبلغ قرار دادها در بسکتبال بهتر شود، زیرا ما هم حرفه‌ای تمرین می‌کنیم و در کنار ورزش زمان برای انجام کاری دیگر نداریم.

بازیکن تیم بسکتبال ذوب آهن در رابطه با حضور تیم‌های ریشه‌دار در لیگ برتر بسکتبال، اظهار کرد: هرچقدر تعداد تیم‌های ریشه دار و سابقه‌دار در لیگ بیشتر شود و باشگاه‌ها سرمایه گذاری خوبی انجام دهند، بسکتبال ایران ارتقا پیدا می‌کند. نسلی در بسکتبال داریم که سن آنها بالا رفته و و اکثراً بازیکنان ملی پوش و سابقه دار بالای ۳۰ سال هستند که باید به بازیکنان جوان و آینده‌دار اهمیت داد تا جای بزرگان را پر کنند و این کار از طریق آموزش و پرورش و تیم داری باشگاه‌ها در رده سنی پایه امکان‌پذیر است.

کد خبر 527605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.