جشنواره فیلم کودک از رخداد هفتگی به جریان مستمر تبدیل شود

شهردار اصفهان گفت: با استقرار دبیرخانه دائمی در شهر اصفهان شهر کودکان و نوجوانان می‌توان این رخداد هفتگی را به جریان مستمر در طول سال تبدیل کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امشب (جمعه) در افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان اظهار کرد: بسیار خرسندم که در نخستین مواجهه‌ای که با عموم مردم اصفهان دارم، از رهگذر جشنواره فیلم کودک و نوجوان می‌توانم به آن‌ها عرض ادب و احترام کنم.

وی اصفهان را امانتی دانست که باید نسل به نسل و دست به دست به آیندگان سپرده شود، افزود: اصفهان همیشه شهر زندگی بوده و امیدوارم بتوانیم در آینده نیز آن را برای زندگی بهتر آماده کنیم.

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه این جشنواره باید از یک رخداد هفتگی به یک جریان مستمر تبدیل شود، تصریح کرد: جشنواره‌ای که ۳۴ سال استمرار و امتداد داشته و جریان یافته است، استعداد برای جریان مستمر فعالیت‌هایش در طول سال را دارد.

وی تاکید کرد: دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را در شهر اصفهان مستقر خواهیم کرد تا حیات جشنواره در طول سال فعال باشد و نتیجه آن را در یک هفته برگزاری جشنواره ببینیم.

قاسم‌زاده که با تعدادی از کودکان و نوجوانان اصفهان به جایگاه سخنرانی آمده بود، به حضور آن‌ها اشاره و تصریح کرد: تمایل دارم این زمان را بین خودم و این کودکان و نوجوانان به عنوان نسل آینده‌ای که چه بسا شهرداران آینده اصفهان هستند، تقسیم کرده و صحبت آن‌ها را باهم بشنویم.

به گزارش ایمنا، پس از سخنرانی شهردار اصفهان پنج کودک و نوجوان اصفهانی به عنوان شهردار آینده این شهر آرزوهای خود را بازگو کردند که لزوم جاری بودن آب در بستر زاینده‌رود، جلوگیری از نابودی آثار تاریخی و طبیعت و آلودگی‌های زیست محیطی، رفع تبعیض و برقراری آرامش در زندگی شهری و حفظ زیبایی، پاکیزه و افزایش فضای بازی از جمله آن‌ها بود.

کد خبر 527424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.