متلاشی ‏شدن باند تهیه و توزیع مواد مخدر در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر از کشف بیش از سه کیلوگرم هروئین از باند مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمد باقر سلگی از تلاش مجاهدانه و هوشمندانه مأموران کلانتری ۱۱ شهدا ملایر در متلاشی ‏شدن باند تهیه و توزیع مواد مخدر هروئین و کشف سه کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین در این شهرستان ‏ملایر خبر داد. ‏

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای شناسایی و متلاشی کردن باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان ملایر، مأموران کلانتری ۱۱ شهدا در یک سلسله اقدامات پیچیده پلیسی و تعقیب و مراقبت‌های متعدد از مخفیگاه یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی مطلع شدند.

فرمانده انتظامی ملایر ادامه داد: مأموران بلافاصله با هماهنگی با دستگاه قضائی از این مکان با یک طرح رعد آسا بازرسی کردند و مقادیر زیادی وجه نقد حاصل از تجارت شوم و خانمان‌سوز مواد مخدر، تعداد پنج هزار بسته مواد مخدر هروئین در اوزان مختلف جمعاً به وزن سه کیلو و ۴۰۰ گرم به همراه دو دستگاه ترازوی توزین کشف شد.

سلگی افزود: در این ارتباط دو نفر از اعضای این باند تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی و در ادامه طرح نیز تعداد شش نفر خرده فروش مواد مخدر توسط مأموران این کلانتری دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه از آن‌ها مقدار ۲۳ گرم هروئین به همراه ۴۱ عدد پایپ و یک دستگاه ترازوی توزین به دست آمد و با تشکیل پرونده هر هشت نفر به مراجع قضائی تحویل شدند، تصریح کرد: قاچاقچیان منتظر برخورد پشیمان کننده پلیس باشند.

منبع: ایسنا

کد خبر 527402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.