قرارگاه تاکتیکی "جهاد تبیین" در لنجان تشکیل شود

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان اصفهان گفت: رهبر انقلاب امروز همه ما را به جهاد تبیین در فضای حقیقی و مجازی فرا خوانده‌اند از این رو نیاز است مساجد که در دوران دفاع مقدس محل اعزام نیرو، تربیت نسل جبهه و جنگ و… بود امروز به قرارگاه مبارزه با جنگ نرم تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار علی مقواساز در یادواره شهدای زرین شهر با بیان اینکه با حضور در یادواره‌های شهدا مأموریت‌های جدیدی بر عهده ما قرار می‌گیرد، اظهار کرد: امروز باید به گونه‌ای عمل کنیم که معابر و کوچه‌های شهرهای ایران مملو از بوی شهدا شود و ذکر ایستادگی، مقاومت و محبت بر سر زبان‌ها جاری باشد تا انقلاب اسلامی به دست صاحب اصلی خود امام زمان (عج) سپرده شود.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی با قدرت در حال پیشروی است به گونه‌ای که دستاوردها و پیشرفت‌های متعددی در حوزه‌های مختلف به دست آورده و هر کدام از ما نقش و وظیفه‌ای را در این مسیر بر عهده داریم و اولین وظیفه ما در قبال انقلاب اسلامی اطاعت از ولایت فقیه است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) با بیان اینکه طی دو سال اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی امر به اجرای سه رزمایش برای به نمایش گذاشتن قدرت ایران همدل فرمودند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری با شیوع ویروس کرونا با نگاهی محبت آمیز که بر گرفته از روح ولایت فقیه است امر به اجرای رزمایش کمک مومنانه با هدف کمک به مستضعفان و فقرا کردند و مردم ایران نیز در اجرای این رزمایش خوش درخشیدند.

وی ادامه داد: لنجان از جمله شهرستان‌های استان اصفهان به شمار می‌آید که فرمان ولی فقیه زمان خود را در اجرای رزمایش کمک مومنانه به خوبی لبیک گفته و این رزمایش را که از جنس مهربانی و الگو گرفته از دوران دفاع مقدس بود را به نحو احسن به مرحله اجرا رساندند و اجازه ندادند فشار مضاعفی به آسیب دیدگان این ویروس وارد شود.

مقواساز تاکید کرد: در این آزمایش الهی بسیاری از افرادی که به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شده بودند نیز در میدان عمل حضور یافتند و با الگو قرار دادن شهدا در حد توان برای رفع مشکل فقرا و نیازمندان، روح انفاق و گذشت را به منصه ظهور رساندند.

وی خاطرنشان کرد: مساجد نیز که در دوران دفاع مقدس پشتیانی جبهه‌ها را بر عهد داشتند به محلی برای جمع آوری بسته‌های معیشتی مبدل شدند و در این میان جمع آوری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند نیز بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت و مردم از آزمون ولایت پذیری سربلند بیرون آمدند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) تلاش و زحمات کادر درمان در مبارزه با کرونا را وصف ناپذیر دانست و عنوان کرد: مقام معظم رهبری کرونا را مسئله کشور دانسته و بر همین اساس به دلیل فشار مضاعفی که به کادر درمان وارد شده بود امر به کمک به کادر درمان و حضور حداکثری برای غربالگری، آموزش و دستگیری از بیمارانی که در بیمارستان بستری بودند کردند.

وی افزود: این بار نیز همچون دوران دفاع مقدس شاهد بودیم نسل جوان در کنار پیشکسوتان پای کار آمده و در میدان مبارزه با ویروس کرونا حضور یافتند.

مقواساز تصریح کرد: مستکبران جهان به دلایل مختلف از جمله تحریم تجهیزات پزشکی، مشکلات اقتصادی و … در خیال پوچ خود چشم انتظار بودند که شیوع ویروس کرونا ایران اسلامی را با مشکلات سنگین مواجه سازد، اما تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت مثال‌زدنی مردم اجازه چنین اتفاقی را ندادند.

وی ادامه داد: نیروهای خودجوش مردمی و بسیج، محله به محله غربالگری پرداخته و آموزش و اجرای کمک مومنانه را به مرحله اجرا رساندند تا کمترین آسیب به مردم وارد شود و این مهم به خوبی نشان داد چنانچه لبیک گوی ولی فقیه زمان بوده، وحدت را سرلوحه امور قرار دهیم و نسبت به همنوعان خود محبت داشته باشیم در عرصه‌های مختلف پیروزی به دست خواهد آمد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) تاکید کرد: در گذشته‌ای نه‌چندان دور رژیم جعلی صهیونیستی حرف از نیل تا فرات می‌زد و ادعای پدرخواندگی بر جهان را داشت، اما امروز به برکت خون شهدا، ایستادگی مردم و جبهه مقاومت این رژیم منحوس در چارچوب سرزمین اشغالی گرفتار شده است.

وی با اشاره به توطئه دشمنان برای دستیابی به اهداف شوم خود در برابر ایران، عنوان کرد: مقام معظم رهبری اعلام فرمودند دشمنان تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا حضور مردم در انتخابات کمرنگ شود و بر همین اساس معظم له امر به امیدآفرینی در جامعه، تبیین عملکرد نظام اسلامی، ترویج اعتماد به نفس ملی، مبارزه با روحیه بی تفاوتی، تبیین مشارکت حداکثری در سایه تقویت همدلی اجتماعی و فرمودند.

مقواساز گفت: بار دیگر با تقویت روحیه انقلابی در جامعه مردم علیرغم ناراحتی از برخی بی تدبیری‌ها و وجود مشکلات اقتصادی در صحنه انتخابات حضور یافتند و دشمنان را با شکستی سنگین مواجه ساختند و حضور پرشور مردم در این سه رزمایش به جهانیان نشان داد مردم ایران همواره پیرو ولایت فقیه هستند.

وی یادآور شد: دشمنان اسلام ناب محمدی در طول تاریخ با نیرنگ و ریا راه‌های مختلفی را طی کرده تا به پیروزی برسد و آن راه ناامید ساختن مردم و تحریف واقعیت‌ها است، و امروز نیز دشمنان با استفاده از فضای مجازی و رسانه‌های خود به دنبال آن هستند نقاط قوت را به گونه‌ای نشان دهند که مردم را به اشتباه انداخته و دستاوردهای به دست آمده را به عنوان نقاط ضعف معرفی کنند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) توصیه رهبر انقلاب بر راه‌اندازی جهاد تبیین را یک دستور عملیاتی دانست و خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب امروز همه ما را به جهاد تبیین در فضای حقیقی و مجازی فراخوانده‌اند از این رو نیاز است مساجد که در دوران دفاع مقدس محل اعزام نیرو، تربیت نسل جبهه و جنگ و… بود امروز به قرارگاه مبارزه با جنگ نرم مبدل شود.

وی تصریح کرد: روحانیان به عنوان محور، نسل‌های مختلف را گردهم آورده و مردم را توصیه به صبر، ایستادگی و مقاومت کنند چراکه امروز دشمن با تغییر تاکتیک از جنگ سخت به جنگ نرم روی آورده و هدف آنان از جنگ نرم نابودی بنیان خانواده، ترویج بی بند و باری و فساد، اعتیاد و… است.

مقواساز تأثیرگذاری بر افکار عمومی را یکی از اهداف بزرگ دشمنان ایران اسلامی دانست و تاکید کرد: نقشه عملیاتی جهاد تبیین توسط رهبر انقلاب ترسیم شده به گونه‌ای که خنثی‌کننده‌ی توطئه دشمنان در مسیر گمراه ساختن مردم و تأثیرگذاری بر افکار عموی است از این رو نیاز است قرارگاه تاکتیکی آن نیز در شهرستان لنجان با سرعت هرچه بیشتر تشکیل شود.

وی خاطرنشان کرد: نسل جوان که به عنوان امید آینده‌ی کشور شناخته می‌شوند نیز باید نگاه ویژه ای به مسئله جهاد تبیین داشته باشند چراکه حقایق بسیاری وجود دارد که باید توسط آنان در جامعه تبیین شوند از این رو باید با ایمان، کار تخصصی و… تلاش کنیم بیش از پیش قوی شویم تا دشمن را با شکست سنگین مواجه سازیم.

کد خبر 527267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.