ارائه خدمات اسکان اضطراری به زائران

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد، از ارائه خدمات اسکان اضطراری به زائران علی بن موسی الرضا (ع) با توجه به کاهش شدید دمای هوای مشهد و سرمای شبانه خبر داد.

مهدی یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به کاهش قابل توجه دمای هوا به ویژه دمای شبانه طی روزهای اخیر در کلانشهر مشهد، و ورود بالغ بر شش هزار نفر زائر پیاده در ایام شهادت امام رضا (ع)، با هماهنگی‌های صورت گرفته با کلیه بخش‌های مدیریت شهری در مجموع ۱۴ مرکز اسکان اضطراری برای ارائه خدمت به زائران رضوی فراهم شده است.

وی افزود: به منظور خدمت‌رسانی مطلوب به زائران عزیز، در مجموع بیش از ۲۷۰ نفر از نیروهای رفع سد معبر جهت تکریم زائران و هدایت آنها به این مراکز اسکان به صورت آماده‌باش مشغول خدمت رسانی هستند.

معاون شهردار مشهد ادامه داد: این مراکز ظرفیت ارائه خدمت به بیش از ۱۰ هزار زائر را دارند که شب گذشته بیش از چهار هزار نفر از زائران در این مراکز اسکان داده شدند و با هماهنگی‌های صورت گرفته این مراکز به صورت مکرر توسط نیروهای خدمات شهری نظافت و ضد عفونی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سرمای هوا در این مراکز، امکانات رفاهی و سیستم گرمایشی تعبیه شده است و تلاش شده تا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی خدمت رسانی مطلوبی به زائران حریم مطهر رضوی صورت گیرد، تا هیچکدام از زائران امام مهربانی‌ها در این ایام بدون اسکان نباشند.

کد خبر 527248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.