برخورد خودروی پژو ۴۰۵ با تیر برق در اتوبان شهرک صنعتی جی+عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از تصادف منجر به فوت در اتوبان شهرک صنعتی جی خبر داد.

سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۶:۳۱ صبح امروز حادثه برخورد خودروی پژو ۴۰۵ با تیر برق به آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی در خصوص جزئیات این حادثه گفت: در این حادثه دو سرنشین در خودرو حبس شدند که امدادگران آتش‌نشانی بلافاصله از ایستگاه شماره ۱۵ به محل حادثه اعزام شدند و در کمترین زمان ممکن سرنشینان خودرو را خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند.

سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اضافه کرد: متأسفانه در این حادثه راننده خودرو که آقایی حدوداً ۶۰ ساله بود، در دم جان باخت و حال نفر دوم نیز وخیم گزارش شده است.

وی ادامه داد: رعایت نکات ایمنی و توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی و البته پرهیز از رفتارهای پرخطر همواره خواسته ما از شما همشهریان اصفهانی است.

 برخورد خودروی پژو ۴۰۵ با تیر برق در اتوبان شهرک صنعتی جی+عکس

حریق در مغازه فست‌فود

کاوه آهنگران در خصوص حادثه حریق در مغازه فست فود، گفت: ساعت ۲:۲۱ بامداد امروز هم یک مورد حریق در مغازه فست فود واقع در خیابان امام خمینی (دهنو) اعلام شد.

وی افزود: آتش‌نشانان از ایستگاه شماره ۲۲ در کمترین زمان ممکن به محل حریق رسیدند و آتش را از قبل از توسعه مهار کردند.

حریق گسترده در انبار علوفه واقع در شرق اصفهان

سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در گزارش حادثه دیگری در شرق اصفهان گفت: در ساعت ۱۷ روز گذشته حریق گسترده در انبار علوفه یک مجتمع گاوداری در محدوده روستای برسیون واقع در شرق اصفهان به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: بلافاصله آتش‌نشانان از ایستگاه‌های ۱۵ (خوراسگان) و ۲۳ (شهرک شهید کشوری) با اطفائیه‌های سنگین به محل حریق اعزام شدند و با تلاش بسیار و پس از ۹ ساعت عملیات اطفا و جداسازی، آتش را مهار و از سرایت شعله به علوفه‌های همجوار حریق جلوگیری کردند.

سخنگوی آتش‌نشانی اصفهان تصریح کرد: توصیه می‌شود در انبارداری علوفه در خصوص رعایت فاصله بین دپوهای کاه و علوفه همچنین روشن نکردن آتش در مجاورت علوفه‌ها دقت لازم صورت پذیرد.

کد خبر 527185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.