سردار نقدی: تاریخ‌نویسان مزدور تلاش می‌کنند تاریخ ایران را تحریف کنند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با تاکید بر اینکه منطق شهدا کاملاً با منطق شاهان ظالم متفاوت است، گفت: منطق شاهان همانند منطق آمریکاست.

به گزارش ایمنا، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز -۱۴ مهرماه- در یادواره ۴۵۰ شهید شهرستان خدابنده اظهار کرد: همه داستان‌های دفاع مقدس همانند افسانه است با این تفاوت که همه آن‌ها واقعی و رخ داده است.

وی با بیان اینکه منطق شهدای ما کاملاً متفاوت با منطق شاهان ظالم کشور بوده است، گفت: تاریخ‌نویسان مزدور که به سرویس‌های جاسوسی وابسته هستند تلاش می‌کنند تاریخ کشور ما را تحریف کنند. تاریخ هشت هزار ساله ما را به دو هزار ۵۰۰ سال کاهش داده‌اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه ادامه داد: تاریخ‌نویسان مزدور فقط می‌خواهند نسب ملت ایران را به شاهان ظالم کلید بزنند ولی منطق شهدا ثابت کرد که نسب ملت ایران ربطی به شاهان ندارد. منطق شاهان ظالم همانند منطق آمریکا است‌.

نقدی اضافه کرد: تا وقتی زور دارید زور بگویید و هر زمان که زور ندارید مقابل قدرتمندان تسلیم بشوید. سلسله پلید هخامنشی که بزرگترین کشتارها و خیانت‌ها را در کشور کرد بعد از افول قدرت کشور را دو دستی تقدیم یونان کرد؛ از سوی دیگر ساسانیان هم بعد از افول قدرت کشور را به مغول‌ها تقدیم کردند.

وی خاطرنشان کرد: ولی منطق شهدا این نیست؛ منطق شهدا ایستادگی در مقابل زور و ستم است و ۱۰۰ درصد با منطق شاهان متفاوت است. در تاریخ به وفور می‌خوانیم که انبیا و معصومین مقابل جباران عالم ایستاده‌اند و افتخار می‌کنیم که راه ما، راه انبیاست.

منبع: تسنیم
کد خبر 527167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.