جشنواره سینما حقیقت آنلاین برگزار می‌شود

اعضای هیات مدیره انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند ایران در دیدار با مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی درباره پانزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت پیشنهاداتی را مطرح کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، شهرام درخشان، بابک بهداد و هادی آفریده سه عضو هیأت مدیره انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند ایران در جلسه‌ای با محمد حمیدی مقدم مدیرعامل مرکز گسترش و حامد شکیبانیا معاون مستند به ارائه پیشنهادات صنف خود درباره جشنواره سینما حقیقت پرداختند.

پس از بیان این پیشنهادات محمد حمیدی‌مقدم، مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ضمن بیان این موضوع که پانزدهمین جشنواره سینما حقیقت به صورت آنلاین برگزار می‌شود، گفت: با برگزاری آنلاین جشنواره چهاردهم سینما حقیقت، لذت عمومی شدن سینمای مستند و گسترش اکران و ارتباط با این گونه از سینما را بسیاری از افراد چشیدند و امسال هم جشنواره به شکل آنلاین برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه همکاری با صنوف در جهت برگزاری هر چه بهتر جشنواره سینما حقیقت همواره از نکات مورد توجه او بوده است، افزود: صنوف مهم‌ترین رکن سینما هستند و دو صنف سینمای مستند همواره همکاری خوبی با ما داشته‌اند و امیدواریم امسال هم این همکاری ادامه داشته باشد.

در پایان این جلسه مقرر شد پیشنهادات مطرح شده از سوی هیأت مدیره انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند در زمینه برگزاری ورک‌شاپ‌ها، ساخت فیلم بزرگداشت‌ها و … طی روزهای آتی در قالب یک طرح به معاون مستند مرکز گسترش ارائه شود.

کد خبر 527063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.