هوای اصفهان ناسالم است/شاهین‌شهر و سجزی در وضعیت سالم

هوای کلانشهر اصفهان با قرار گرفتن بر روی شاخص ۱۲۳ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز _چهارشنبه ۱۴ مهرماه _ با قرار گرفتن بر روی شاخص ۱۲۳ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلانشهر اصفهان اکنون در خیابان‌های استانداری با شاخص ۱۱۵، خرازی با شاخص ۱۲۵، کاوه ۱۲۲، وزرشگاه میثاق ۱۲۳، احمدآباد ۱۶۴، پروین ۱۶۵، جی ۱۸۷، فیض ۱۵۴ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و ناسالم برای عموم قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاههای دانشگاه، خواجو و رودکی فعال نیست، همچنین دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های رهنان با شاخص ۷۴، فرشادی با شاخص ۹۷ و مبارکه با شاخص ۷۰، میرزاطاهر با شاخص ۷۲، باهنر با شاخص ۲۶ در وضعیت سالم و هوای پاک قرار دارد.

در حال حاضر تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر و سجزی است و شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر روی عدد ۶۷ و سجزی با قرار گرفتن روی ۷۸ در وضعیت سالم قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

کد خبر 526988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.