۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰
رویاهایی برای اصفهان

مدیر حوزه هنری اصفهان گفت: «رویای اصفهان» برنامه‌ای برای ساختن و شنیدن رویاهای صاحب نظران در مورد اصفهان است.

مجتبی شاه مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رؤیا دنیای انسان‌ها را می‌سازند، اگر رویایی وجود نداشته باشد تلاشی هم برای رسیدن به آن صورت نمی‌گیرد و در نتیجه دنیا نیز تغییری نخواهد کرد.

وی افزود: به عنوان نمونه می‌توان به رؤیای پرواز اشاره کرد. بشر همواره رؤیای پرواز بر فراز آسمان را داشته و برای رسیدن به آن تلاش کرده است؛ اکنون می‌توان گفت تمام پیشرفت‌هایی که درباره پرواز انسان صورت گرفته از رؤیا پردازی سرچشمه گرفته است.

مدیر حوزه هنری اصفهان ادامه داد: معمولاً برای آنچه مهم است، رؤیا پردازی می‌کنیم و از دید من اصفهان برای مردم این شهر اهمیت دارد؛ در واقع اگر بخواهیم شاهد رشد شهر باشیم باید برای آن رویایی داشته باشیم، اما اینکه رؤیای اصفهان چیست در حوزه‌های مختلف متفاوت است.

شاه مرادی تصریح کرد: معمولاً رؤیای حوزه‌های مختلف ذیل یک رؤیا ساماندهی می‌شود و به شرط اینکه خوب و کارشناسی شده باشد می‌تواند به چشم‌انداز تبدیل شود.

وی افزود: برنامه «رؤیای اصفهان» تلاشی برای ساختن و شنیدن رویاهای یکدیگر در مورد اصفهان است. شیوه برگزاری آن نیز به صورت پنل‌های تخصصی است. در هر نشست متناسب با موضوع از افراد متخصصی دعوت می‌شود تا ارائه ای داشته باشند و سپس حضار پیرامون بحث‌های مطرح شده گفت‌وگو می‌کنند.

مدیر حوزه هنری اصفهان اضافه کرد: برنامه «رؤیای اصفهان» توسط حوزه هنری و اندیشکده زنجیره گفت‌وگو، به صورت ماهانه برگزار می‌شود. در نشست نخست آن نیز مرکز پژوهش شورای اسلامی شهر مشارکت داشت.

کد خبر 526950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.