اعزام ۶۰ نیروی اورژانس به منطقه زلزله‌زده کوهرنگ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری با اشاره به آماده‌باش تمام پایگاه‌های اورژانس، گفت: ۶۰ نفر از نیروهای اورژانس خارج از شیفت فراخوان شدند، همچنین همه بیمارستان‌های استان فراخوان و به بیمارستان چلگرد تیم تخصصی درمانی اعزام شد و تا عصر امروز حضور داشتند.

به گزارش ایمنا و به نقل از وبدا، مجید شیرانی اظهار کرد: از ابتدای صبح و به محض اعلام وقوع زلزله، به دلیل شناخت و صعب‌العبور بودن منطقه، در دانشگاه علوم پزشکی احساس نگرانی صورت گرفت که خوشبختانه عواقب ناخوشایندی برای مردم حادث نشد.

وی با اشاره به آماده‌باش همه آمبولانس‌ها، گفت: ۶۰ نفر از نیروهای اورژانس خارج از شیفت فراخوان شدند، همچنین همه بیمارستان‌های استان فراخوان و به بیمارستان چلگرد تیم تخصصی درمانی اعزام شد و تا بعدازظهر امروز حضور داشتند، اما تیم‌های بهداشتی به دلیل ایجاد برخی امور بعد از حادثه، در سراسر منطقه، گسیل شدند و در حال فعالیت هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: ۱۲ مصدوم با تشکیل پرونده، به مراکز درمانی ارجاع داده شدند که از این تعداد، هفت نفر به صورت سرپایی و پنج نفر بستری شدند که از بستری شدگان، سه نفر مرخص و دو نفر از آن‌ها با توجه به نداشتن شرایط مناسب، در بیمارستان‌های اردل و کاشانی شهرکرد بستری شدند.

کد خبر 526764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.