استفاده بیش از ۷۰ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی

بر اساس آخرین آمار ارائه شده در سال جاری، ۷۰ هزار مشتری از خدمات آزمایشگاهی استفاده کرده‌اند.

به گزارش ایمنا و به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رضا اسدی‌فرد درباره تعداد خدمات و مشتریان این شبکه، اظهار کرد: آمارها نشان می‌دهد که ۷۰ هزار و ۵۸۶ مشتری از خدمات شبکه استفاده کرده‌اند. مشتریان از بخش خصوصی، دولتی، آزمایشگاهی، مراکز تحقیقاتی، دانشگاهی و فعالان این حوزه بودند.

وی افزود: شبکه از سال ۹۳ تاکنون در تلاش بوده که طیف وسیعی از خدمات را به متقاضیان ارائه کند. مشتریانی که تعداد آنها از ۲۴ هزار و ۲۷۵ نفر در سال ۹۳ به ۷۰ هزار و ۵۸۶ نفر در سال ۹۹ رسیده، جهشی قابل‌توجه یافته و به اوج خود رسیده است.

اسدی‌فرد با اشاره به خدمات ارائه شده توسط هر بخش، بیان کرد: بیشترین سهم ارائه خدمات به بخش خصوصی با یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۱۴۹ خدمت تعلق گرفته است. پژوهشگاه‌ها و مراکز تحقیقات نیز با ۳۹۹ هزار و ۴۰۶ خدمت در رتبه بعدی ایستاده‌اند. سهم دانشگاه‌های کشور نیز از ارائه این خدمات، ۳۳۱ هزار و ۷۸۲ خدمت را به نام خود ثبت کرده‌اند.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همچنین گفت: طبق آخرین آمارهای به‌دست در این حوزه، در یک سال گذشته دو میلیون و ۱۸۰ هزار و ۴۷۱ خدمت آزمایشگاهی ارائه شده است.

کد خبر 526725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.