مناسب‌سازی ۴ اثر جشنواره فیلم کودک برای مخاطبان نابینا و ناشنوا

چهار فیلم حاضر در بخش «مسابقه فیلم‌های بلند ایرانی» در جشنواره سی و چهارم، همزمان با روزهای برگزاری این رویداد سینمایی برای مخاطبان نابینا، کم‌بینا و ناشنوا، ارائه خواهد شد.

به گزارش ایمنا، نسخه مناسب‌سازی شده چهار فیلم «بام‌بالا» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی، «یدو» به کارگردانی مهدی جعفری [خارج از مسابقه]، «یکی بود یکی نبود» به کارگردانی مرضیه منصوری و «خبرنگار» به کارگردانی ابراهیم فروزش در سالن شماره ۳ سینما فرهنگ در تهران و سالن زنده‌رود سینما ساحل اصفهان به صورت فیزیکی روی پرده خواهد رفت.

بر اساس این خبر، دو فیلم «خبرنگار» و «یکی بود یکی نبود» علاوه بر اکران در سالن سینما، در پلتفرم‌های میزبان فیلم‌های جشنواره (هاشور و فیلیمو) نیز پخش خواهد شد.

این فیلم‌ها به صورت توضیح‌دار برای نابینایان و کم‌بینایان و دوبله متن گفتار فیلم به زبان اشاره برای ناشنوایان ارائه خواهد شد.

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان، از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) در دو بخش مسابقه ایران و مسابقه بین‌الملل، برگزار خواهد شد.

کد خبر 526724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.