ظرفیت آرامستان «آلونی» تکمیل می‌شود

سرپرست شهرداری آلونی گفت: ظرفیت آرامستان شهر رو به اتمام است.

حسین جعفری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهر آلونی دارای آرامستانی قدیمی است که از گذشته تاکنون بوده اما در حاضر ظرفیت آن رو به اتمام است و جای اندکی برای حفر قبور دارد.

وی افزود: شهرداری زمینی با مساحت بالغ بر هفت هکتار را به این مهم تخصیص داده و پیگیر امور آن است؛ به دلیل دور بودن این زمین از حریم شهر منتظر تغییر کاربری این زمین هستیم اما زمین در تملک شهرداری است.

جعفری تاکید کرد: با الحاق محله سینی به شهر، وجود آرامستان این محله پاسخگوی نیاز فعلی شهر است تا آرامستان جدید آماده سازی شود.

وی ادامه داد: در آرامستان جدید، فضای سبز، چمن مصنوعی، سردخانه، غسالخانه، سالن انتظار و سالن اجتماعات طراحی شده و امسال قطعاً عملیات اجرایی این پروژه آغاز خواهد شد.

جعفری تصریح کرد: دو آرامستان فعلی در محدوده شهر واقع شدند و از نظر رفت و آمد مردم مشکلی وجود ندارد.

وی 'گفت: این آرامستان‌ها دو غسالخانه دارند اما سردخانه ندارند و بیشتر افرادی که در مراکز درمانی فوت می‌کنند در سردخانه همان شهر نگهداری و بعد در غسالخانه لردگان امور غسل و کفن آنان انجام می‌شود.

جعفری خاطرنشان کرد: در دو آرامستان فعلی درختکاری شده اما چمن کاری نیست، در شرایط فعلی کرونا مراسمات در فضای باز آرامستان در مکانی مناسب دارای سایبان برگزار می‌شود.

سرپرست شهرداری شهر آلونی، عنوان کرد: جاده دسترسی به دو آرامستان فعلی هم آسفالت است.

کد خبر 526533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.