افتتاح پل قدس در هفته جاری/ پل شهید سلیمانی به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار اردبیل گفت: با اتمام عرشه اصلی پل قدس این تقاطع غیرهمسطح در اردبیل تا آخر هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایمنا، محمود صفری در جریان بازدید از روند تکمیلی پل قدس، اظهار کرد: سایر لوپ‌ها و تقاطع‌های این پل تا دو ماه آینده تکمیل خواهد شد اما سعی کردیم عرشه اصلی را تا قبل از فرا رسیدن فصل سرما آماده بهره‌برداری کنیم.

وی افزود: در هفته جاری با بهبود شرایط جوی عملیات آسفالت‌ریزی و همچنین تکمیل روشنایی این پل همشهریان می‌توانند ترددی ایمنی در مسیر اصلی از ایستگاه سرعین تا خیابان ججین را داشته باشند.

شهردار اردبیل با بیان اینکه در یک ماه اخیر با تلاش شبانه‌روزی پیمانکار عملیات بتن‌ریزی به انجام رسیده است، خاطرنشان کرد: بیش از سه هزار و ۶۰۰ متر مکعب بتن‌ریزی در یک ماه اخیر در پل قدس به انجام رسید که جا دارد از صبوری مردم و کسبه محل در تکمیل این پل قدردانی کنیم چرا که قرار بود این تقاطع در مدت دو سال اجرایی شود که تکمیل آن شش سال به طول انجامید.

صفری افزود: در کنار پل قدس که فازهای بعدی آن نیز به سرعت تکمیل خواهد شد، پل شهید سلیمانی در ورودی اردبیل از سمت آستارا نیز مراحل نهایی آسفالت‌ریزی را سپری می‌کند که امیدواریم در هفته جاری هر دو پل آماده بهره‌برداری شود.

وی با اشاره به ضرورت تکمیل سایر پروژه‌های عمرانی با سرعت بیشتر تصریح کرد: تا زمانی که شرایط جوی در اردبیل اجازه دهد ما احداث پل‌ها، آسفالت معابر، کوچه‌ها و سایر پروژه‌های زیربنایی را پیگیری خواهیم کرد و مابقی کارها نیز در سال آینده در اولویت شهرداری خواهد بود.

شهردار اردبیل از تزریق ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی ناوگان شهری اردبیل نیز خبر داد و اضافه کرد: از طریق بانک ملی قرار است این منابع پرداخت شود تا با همکاری بخش خصوصی نوسازی ناوگان شهری اعم از اتوبوس‌های شهری و تاکسی را در اردبیل شاهد باشیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 526336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.