آلگری: بهترین یوونتوس فصل را دیدیم

سرمربی یوونتوس اعتقاد دارد که بازی تیمش در دربی تورین برابر تورینو، یکی از بهترین عملکردهای یووه در فصل جاری بوده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، مکس آلگری، سرمربی یوونتوس معتقد است که این تیم موفق شد با یکی از بهترین عملکردهای خود در این فصل تورینو را شکست دهد و اولین کلین شیت خود در این فصل را ثبت کند.

 بیانکونری ها در نیمه اول تنها با ۳۹ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند که مشکل اصلی یووه محسوب می‌شد. بسیاری از هواداران این تیم نگران بودند که یووه ممکن است در دیدار دربی شکست بخورد؛ چرا که حریف فشار زیادی به بانوی پیر وارد می‌کرد. با این حال، آلگری موفق شد با تغییر وظایف خوان کوادرادو و فدریکو کیه‌زا مشکلات تیمش را حل کند.

در نهایت کیه زا موفق شد در دقیقه ۸۶ با یک چرخش بی نظیر و پاس خوب به مانوئل لوکاتلی، او را پشت محوطه صاحب موقعیت کند تا این بازیکن نیز در نهایت دروازه حریف را باز کند و یووه به سه امتیاز حساس دربی دلامادوله برسد.

آلگری در مصاحبه خود پس از بازی گفت: ما در نیمه اول بسیار ایستا کار کردیم. به خصوص در سمت راست مشکلاتی داشتیم و چندین بار توپ از دست دادیم. با این وجود توانستیم مشکلات را در زمین بازی رفع کنیم. هرچه تحرک تیم در زمین مسابقه بیشتر باشد، کار برای حریف سخت‌تر خواهد بود.

سرمربی یوونتوس به سوال درباره تعویض زودهنگام مویز کین نیز واکنش نشان داد: کین بجز دو سه بار لو دادن توپ، نمایش عالی و خوبی داشت. وقتی تیم به محوطه حریف نزدیک می‌شود، کین نیز یک مهره انفجاری و نابودگر خواهد بود. او در حال حاضر روی کنترل توپ و تکنیک فردی خود کار می‌کند تا شرایطش بهتر شود.

وی اضافه کرد: پیروز نشدن در این بازی کاملاً ما را ناامید می‌کرد. اعتقاد دارم که پس از نیمه دوم برابر میلان، بهترین عملکرد فصل خود را در اینجا به نمایش گذاشتیم و توانستیم به نتیجه دلخواه خود در مسابقه آن هم بدون دریافت گل دست پیدا کنیم.

کد خبر 526276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.