نظافت ۱۵ محله شهر بجنورد در طرح جمعه‌های جهادی

سرپرست شهرداری بجنورد از نظافت ۱۵ محله بجنورد در طرح جمعه‌های جهادی طی شش هفته گذشته خبر داد.

به گزارش ایمنا، علی گودرزی اظهار کرد: طرح جمعه‌های جهادی از دوم شهریور ماه با هدف نظافت محلات و ارائه خدمات شهری برای رفع بخشی از کمبودهای موجود انجام می‌شود.

وی افزود: در این طرح که روزهای جمعه هر هفته در محلات مختلف انجام می‌شود، نیروهای خدمات شهری و پاکبانان شهرداری به صورت داوطلبانه حضور دارند.

سرپرست شهرداری بجنورد خاطرنشان کرد: لایروبی کانال‌ها، نظافت و رفت و روب، شستشوی معابر، نظافت باکس‌های زباله و تخلیه آن، تسطیح اراضی خالصه، انتقال نخاله و ضایعات ساختمانی از جمله اقداماتی است که هر هفته در محلات به صورت گروهی ارائه می‌شود.

گودرزی تاکید کرد: بر همین اساس تاکنون در منطقه یک، محلات جوادیه، رضوی، گلستان، شهرک گلستان، بوستان و فرهنگ و در منطقه دو نیز محلات صادقیه، شرق سپاه، سعدی، پژوهش، فردوسی، بلوار ولایت، رضوی، عارف بجنوردی، سید جمال، شهرک امام خمینی (ره) و تقاطع دانش‌آموز نظافت شدند.

اجرای ۳ بازگشایی ترافیکی در بجنورد

وی گفت: سه مورد بازگشایی مهم ترافیکی که از جمله پرونده‌های طولانی مدت و بی نتیجه در شهرداری محسوب می‌شد نیز با جلب نظر و مشارکت ورثه این املاک، انجام شد.

سرپرست شهرداری بجنورد تصریح کرد: بازگشایی تقاطع کوچه شهید حسن آبادی به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و به مساحت ۲۸۰ مترمربع با ۵۰ درصد ملک در طرح تعریض، بازگشایی تقاطع قیام به فردوسی به ارزش ۱۰ میلیارد تومان به مساحت ۲۵۰ مترمربع عقب نشینی، بازگشایی راست گرد خیابان جمهوری یک به مساحت ۱۴۱ مترمربع با ۱۰۰ درصد تعریض و تأمین اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای توافق با مالک ملک در کوچه یقین، از جمله اقدامات انجام شده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 526219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.