«دست فرمون» راهی آنتن شبکه نسیم می‌شود

مسابقه بزرگ «دست فرمون» با اجرای کامران تفتی هم‌زمان با ضبط مسابقات قرار است از ۱۶ مهر راهی آنتن شبکه نسیم شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی برنامه، زمان پخش مسابقه بزرگ «دست فرمون»، با اجرای کامران تفتی مشخص شد و قرار است هم‌زمان با ضبط مراحل مختلف مسابقه پخش آن نیز آغاز شود.

فصل سوم این برنامه با تغییرات زیادی نسبت به دو فصل گذشته به ویژه در نحوه برگزاری مسابقات، قرار است با آغاز ماه ربیع الاول روانه آنتن شبکه نسیم شود و علاقمندان به اتومبیلرانی و موتورسواری می‌توانند اولین برنامه و افتتاحیه مسابقه «دست فرمون» را جمعه شانزدهم مهرماه ساعت ۲۳ از شبکه نسیم تماشا کنند و پس از آن از شنبه هفدهم مهر تا سه‌شنبه، هر هفته به مدت چهار شب ساعت ۲۱ شاهد این مسابقه باشند.

مخاطبان با شروع فصل جدید، «دست فرمون» متفاوت‌تری را نسبت به فصل‌های گذشته تماشا می‌کنند، چراکه پیست مسابقه به شکل پیچیده‌تری طراحی شده و نسبت به استانداردهای مسابقات اتومبیلرانی در هر مرحله تغییر می‌کند. همچنین موتورسواران حاضر در مسابقه نیز به شکل حرفه‌ای‌تر و با تمرینات و آموزش‌های کارشناس موتورسواری برنامه، در قالب گروه‌های امدادی وارد پیست می‌شوند.

بهنام صفاریان طراح پیست و کارشناس اتومبیلرانی و محسن معصومی کارشناس موتورسواری مسابقه بزرگ «دست فرمون» هستند.

فصل سوم مسابقه بزرگ «دست فرمون» با تهیه‌کنندگی محمود محمودی در ۵۲ قسمت و با شعار «آرامش در خیابان، هیجان در پیست» مسابقات خود را به صورت رسمی از ۱۶ مهر در دو بخش گروه‌های امدادی و باشگاه اتومبیلرانی «دست فرمون» برگزار می‌کند.

کد خبر 526145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.