اطلاعیه دانشگاه صنعتی امیرکبیر در خصوص واکسیناسیون

پیرو ادامه اجرای طرح واکسیناسیون در دانشگاه صنعتی امیرکبیر، این دانشگاه اطلاعیه‌ای را در این خصوص منتشر کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، پیرو ادامه اجرای طرح واکسیناسیون در دانشگاه صنعتی امیرکبیر طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده مورخ ۱۱ و ۱۲ مهرماه ۱۴۰۰، موارد ذیل به اطلاع دانشگاهیان عزیز می‌رسد: محل واکسیناسیون، پارکینگ گنبد سبز دانشگاه بوده و واکسن‌های موجود طی این دو روز شامل سینوفارم و برکت هستند. پذیرش صرفاً با اخذ نوبت از طریق سامانه جامع واکسیناسیون دانشگاه به آدرس اینترنتی vaccine.aut.ac.ir (از ساعت هشت صبح روز شنبه مورخ ۱۰ مهرماه) امکان‌پذیر خواهد بود. بدیهی است بدون اخذ نوبت از سامانه مذکور، به‌هیچ وجه امکان پذیرش وجود ندارد.

گروه مشمولین برای هفته جاری شامل اساتید، کارمندان، دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و سایر افرادی که دوز اول را در دانشگاه تزریق کرده‌اند، است. همراه داشتن مدرک شناسایی معتبر در روز واکسیناسیون الزامی است. افرادی که دوز اول را در دانشگاه امیرکبیر تزریق کرده‌اند، حتماً بایستی کارت واکسیناسیون مربوطه را همراه داشته باشند.

با توجه به اینکه سامانه طراحی شده اجازه ثبت واکسیناسیون خارج از ساعت مقرر نوبت‌دهی را نمی‌دهد، خواهشمند است رأس ساعت مربوط به نوبت خود در محل واکسیناسیون حاضر باشید. در صورت داشتن هرگونه علائم مشکوک به کرونا از مراجعه جهت واکسیناسیون خودداری کرده و حداقل ۶ هفته پس از بهبودی کامل، برای واکسیناسیون اقدام کنید.

کد خبر 525940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.