شهروندان مهریزی ۵۰ میلیارد ریال به شهرداری بدهکار هستند

سرپرست شهرداری مهریز گفت: شهروندان بابت عوارض، مالیات و تخلفات ساخت و ساز ۵۰ میلیارد ریال به این مجموعه بدهی دارند و همکاری در پرداخت بدهی‌ها نقش مهمی در اجرای طرح‌های عمرانی و فرهنگی دارد

به گزارش ایمنا، حمیدرضا زارع بیدکی در نشستی با خبرنگاران، اظهار کرد: حدود ۴۰۰ فقره پرونده بدهی شهروندان تنظیم و آماده وصول است که طبق مقررات باید حق و حقوق شهرداری که در راستای خدمات‌رسانی به مردم اقدام می‌کند وظایف خود را به موقع انجام دهند.

وی با بیان اینکه همکاری مردم و مسئولان با شورای اسلامی و شهرداری موجب پیگیری و تحقق طرح‌های مختلف عمرانی و فرهنگی است، افزود: حضور به موقع شهروندان برای پرداخت بدهی زمینه خدمت بهتر و بیشتر به عموم مردم و مسافران را فراهم می‌کند.

سرپرست شهرداری مهریز به اهمیت ساماندهی ورودی شهر اشاره و خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح که جز مطالبات مردم است ۱۵ میلیارد ریال اختصاص یافته که کار عمرانی آن در حال انجام است ولی برای تکمیل آن هنوز به حدود ۴۰ میلیارد ریال بودجه نیاز است که همراهی و همکاری مسئولان را طلب می‌کند.

زارع بیدکی اضافه کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری بدون تعامل در بخش‌های مختلف نمی‌تواند همه مأموریت‌های قانونی خود را انجام دهند و به همیاری همگان نیاز است.

رئیس شورای اسلامی شهر مهریز نیز بر اهمیت انجام امور بر اساس ظرفیت‌ها در منطقه اشاره کرد و با بیان اینکه از تجربیات مشاوران و متخصصان در تصمیم‌گیری‌ها استفاده خواهد شد، تاکید کرد: استفاده از تجربیان مشاوران و متخصصان در حوزه‌های مختلف در کنار شهردار و این شورا از برنامه‌های این دوره فعالیت است.

سیدمحمد امین بیدکی با قدردانی از همراهی مسئولان و شهروندان، ساخت پایانه مسافربری، میدان تره‌بار مرکزی، کارخانه آسفالت، معدن شن و ماسه، کارگاه موزاییک‌سازی و ایجاد آرامستان بزرگ شهر را از برنامه‌های شورای اسلامی عنوان کرد و با اشاره به انتخاب شهردار جدید مهریز، گفت: در بین گزینه‌های احتمالی برای سمت شهردار منطقه یک نفر با رأی همه پنج عضو شورا که دارای تمام گزینه‌ها و اولویت‌های مجموعه بود انتخاب و برای صدور ابلاغ و اقدام معرفی شده که امیدواریم وضعیت وی هرچه سریع‌تر مشخص شود.

وی به ساماندهی سگ‌های بی‌پناه در مهریز اشاره کرد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در آینده‌ای نزدیک شاهد زنده‌گیری این سگ‌ها و انتقال به کمپ یزد خواهیم بود و طبق نظر آنها، برخی سگ‌ها با پلاک‌گذاری، عقیم‌سازی و غیره اقدام صورت می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر مهریز گفت: برای جلب و جذب بخش‌خصوصی و همکاری برای اجرای طرح‌های فرهنگی و عمرانی آمادگی وجود دارد که باید فعالان رسانه‌ها نسبت به تبیین ظرفیت‌های منطقه اقدام کنند.

کد خبر 525925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.