لیست سه نفره لاپورتا برای جایگزینی کومان

شرایط برای مربی هلندی بارسلونا بسیار سخت شده و اخراج او در طی روزهای آینده یکی از محتمل ترین اتفاقات فوتبال اسپانیا محسوب می شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا تأیید کرده‌اند که هیچ تصمیمی در مورد آینده رونالد کومان با عجله گرفته نمی‌شود، اما ژاوی، روبرتو مارتینز و آندره آ پیرلو از نامزدهای احتمالی تصدی پست سرمربیگری باشگاه آبی و اناری‌ها هستند.

پس از دومین شکست پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا و این بار برابر بنفیکا، شک و تردید زیادی در خصوص تداوم همکاری کومان با بارسلونا وجود دارد و طرفداران این باشگاه نیز بیش از هر زمان دیگری نسبت به حضور سرمربی هلندی در تیم خود ناراضی هستند.

در حال حاضر بارسلونا هیچ امتیازی در لیگ قهرمانان کسب نکرده و دو شکست ۳-۰ را تجربه کرده است. بی شک شانس آن‌ها برای کسب پیروزی در دیدار برگشت مقابل بایرن مونیخ نیز بسیار کم خواهد بود و به این ترتیب بارسلونا کار بسیار سختی برای صعود از مرحله گروهی رقابت‌های باشگاهی اروپا دارد.

منابع خبری گزارش داده‌اند که لاپورتا قصد ندارد با عجله در خصوص آینده کومان تصمیم‌گیری کند اما بعید نیست که صبر او تمام شده باشد و شاید در طی روزهای آتی خبری در خصوص انتخاب مربی جدیدی برای هدایت بارسا شنیده شود.

رادیو کاتالونیا از دو نام ژاوی و مارتینز برای هدایت بارسا پرده برداشته است. ژاوی هرناندز، سرمربی السد، که ورود او فوراً هواداران و باشگاه را به هم نزدیک می‌کند، اولین گزینه محسوب می‌شود و از سوی دیگر نیز روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک است که در سطح بین‌المللی نتایج نسبتاً خوبی کسب کرده.

یکی دیگر از موارد جالب توجه لیست جایگزین لاپورتا، آندره پیرلو، سرمربی سابق یوونتوس است. علیرغم عملکرد نسبتاً ضعیف این مربی در هدایت بانوی پیر، لاپورتا یکی از طرفداران هافبک سابق ایتالیا به شمار می‌رود و از منظر دیگر، پیرلو کاملاً نسبت به ژاوی و مارتنیز در دسترس است و می‌تواند گزینه ساده‌تری برای لاپورتا باشد.

روزهای سختی در انتظار رونالد کومان است چرا که او روز شنبه باید به متروپولیتانو برود تا با اتلتیکویِ دیگو سیمئونه روبرو شود. غیرمنتظره نیست که در صورت شکست بارسلونا در دیدار برابر رقیب سنتی پایتخت نشین، رونالد کومان بلافاصله اخراج شود. مدیریت باشگاه بارسلونا دیگر توانایی مقابله با موج اعتراضات هواداران را ندارد و تنها یک بهانه دیگر می‌تواند کار کومان در بارسا را تمام کند.

کد خبر 525751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.