آغاز ثبت نام کنکوری‌های دانشگاه شریف

دانشگاه صنعتی شریف، نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور سراسری در مقطع کارشناسی سال تحصیلی ۱۴۰۱ -۱۴۰۰ را اعلام کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از سایت اطلاع رسانی دانشگاه صنعتی شریف، پذیرش در مقطع کارشناسی سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه صنعتی شریف به‌صورت غیر حضوری از امروز _پنجشنبه هشتم مهرماه_ آغاز شده و تا دوشنبه _۱۲ مهرماه_ ادامه خواهد داشت.

دانشگاه صنعتی شریف به داوطلبانی که در این دانشگاه پذیرفته شده اند، توصیه کرده جهت تسریع در امور پذیرش و ثبت نام، نسبت به تهیه مدارک مورد نیاز کنند.

این مدارک شامل تصویر اسکن شده شناسنامه و کارت ملی در قالب یک فایل، عکس جدید و تصویر آن با ابعاد ۳۰۰ در ۴۰۰ پیکسل و مدرک تحصیلی است.

مدارک تحصیلی اعلام شده، همچنین شامل گواهی پایان دوره دوم متوسطه و ریزنمرات سه ساله، گواهی پیش دانشگاهی و ریزنمرات آن، گواهی دیپلم متوسطه و ریزنمرات سه ساله و ریزنمرات سال دوم متوسطه است.

کلیه پذیرفته شدگان ضروری است به نشانی " https://emt.medu.ir "مراجعه و کد رهگیری استعلام مدرک را تهیه و هنگام پذیرش در سامانه ثبت نام غیر حضوری آن کد را وارد کنند.

دیگر مدارک اعلام شده از دانشگاه شریف برای ثبت نام شامل تصویر اسکن شده کارنامه اولیه آزمون سراسری، کارت پایان خدمت، کارت معافیت دائم، برگه اعزام بدون غیبت، گواهی پایان دوره متوسطه است.

بنا به تاکید مسئولان آموزش دانشگاه صنعتی شریف، پذیرش دانشجویانی که مراحل ثبت نام غیرحضوری آن‌ها تا ۱۲ مهرماه تکمیل نشود، کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود.

کد خبر 525724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.