تئاتر پرشور رویاها با گل دراماتیک رونالدو

منچستریونایتد موفق شد در لحظات پایانی دیدار حساس خود برابر ویارئال به بازی برگردد و سه امتیاز مسابقه را از آن خود کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، رونالدو در وقت‌های اضافی نیمه دوم، لحظه سرنوشت ساز بازی را به تصویر کشید و با حضور به موقع در محوطه جریمه ویارئال موفق شد پیروزی ۲-۱ یونایتد برابر نماینده اسپانیا را قطعی کند.

رونالدو نه تنها موفق شد یونایتد را از مهلکه نجات دهد، بلکه خودش نیز با رکورد سرخیو آگوئرو برای بیشترین تعداد گل در وقت‌های اضافی (پس از دقیقه ۹۰) لیگ قهرمانان برابری کرد و یک بار دیگر نامش را در دفتر رکوردهای معتبرترین رقابت باشگاهی در اروپا به ثبت رساند.

پس از بازی سرمربی منچستریونایتد، اوله گونار سولسشر از رونالدو تمجید کرد: همه می‌دانند که وقتی رونالدو در زمین مسابقه است، شما تا آخرین لحظه‌ها فرصت برای گل زدن دارید. او چندین بار این کار را انجام داده است. یک ماه پیش او را برای تیم ملی پرتغال به میدان رفت و علی رغم از دست دادن یک پنالتی، توانست با دو ضربه سر عالی دروازه حریف را در دقایق پایانی باز کند و کشورش را به پیروزی برساند.

وی افزود: این همان کاری است که او در طول دوران حرفه‌ای بازی‌اش انجام داده است. شیوه او برای حضور در زمین فوتبال همیشه یک شانس برای گلزنی باقی می‌گذارد. زمانی که به رونالدو نیاز داشته باشید، او آرامش خودش را حفظ می‌کند و هیچ وقت شانس بزرگی که نصیبش شده را از دست نمی‌دهد.

ستاره پرتغالی منچستر که این روزها بیش از هر زمانی در نزد هواداران این تیم محبوبیت پیدا کرده درباره بازی صحبت کرد: بازی بسیار سخت داشتیم. ویارئال خیلی خوب بازی می‌کند. آنها فرصت‌های زیادی داشتند و ما را دچار مشکل کردند. صادقانه بگویم که تیم در نیمه اول و نیمه دوم کمی عصبی بود. نگرش عالی بازیکنان و تشویق پرشور هواداران بسیار تأثیر گذار بود. زمانی که شما خوب بازی نمی‌کنید این مسائل کمک کننده هستند و به همین دلیل یک پیروزی مهم به دست آوردیم.

کد خبر 525695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.