محاسبه و استعلام قیمت بیمه بدنه ماشین در پاییز ۱۴۰۰
جبران خسارات بدنه ماشین با بیمه بدنه

همان‌طور که از نام بیمه بدنه خودرو مشخص است، بیمه بدنه خودروها، برای تضمین خسارت‌های احتمالی حوادث امری لازم و ضروری است.

زمانی‌که خیابان‌ها پُر از خودروهای مختلفی باشد که هر کدام با سبک و قوانین خاص خود رانندگی می‌کنند، دیگر مسئله این نیست که شما چقدر به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام می‌گذارید یا چقدر راننده ماهری هستید. متأسفانه همیشه احتمال این موضوع وجود دارد که به‌خاطر بی‌احتیاطی یک راننده، خودروهای دیگر نیز در اثر حادثه رانندگی آسیب ببینند. بنابراین بهترین راهکار این است که از بیمه بدنه خودرو استفاده کنید. هر چند که بیمه بدنه خودرو اجباری نیست اما دریافت آن می‌تواند مزایای بسیاری برای شما به همراه داشته باشد.

اجازه دهید یک سوال اساسی از شما بپرسیم، به‌عنوان یک مالک خودرو، چقدر با پوشش‌های بیمه بدنه و انواع خدماتی که شرکت‌های مختلف بیمه‌گر ارائه می‌دهند آشنا هستید؟ آیا می‌دانید کدام پوشش بیمه بدنه خودرو برای شما بهترین انتخاب خواهد بود؟ یا اینکه چطور می‌توانید از میان شرکت‌های بیمه‌گر مختلف مناسب‌ترین بیمه بدنه خودرو را انتخاب کنید؟

انواع پوشش‌های بیمه بدنه خودرو

همان‌طور که از نام بیمه بدنه خودرو مشخص است، بیمه بدنه خودروها، برای تضمین خسارت‌های احتمالی حوادث امری لازم و ضروری است. یکی از انواع بیمه‌هایی که برای رانندگان و وسایل نقلیه بسیار مفید واقع می‌شود؛ بیمه بدنه اتومبیل است. بیمه گزار با پرداخت مبلغ مشخص حق بیمه به شرکت بیمه‌گر و خرید بیمه بدنه، وسیله‌نقلیه خود را در برابر خطرات و حوادث احتمالی خودرو بیمه می‌کند. شرکت بیمه‌گر، طبق این بیمه ماشین، درصورت بروزحادثه، خسارت وارده را براساس شرایط بیمه‌نامه پرداخت نماید.

محاسبه و استعلام قیمت بیمه بدنه ماشین در پاییز ۱۴۰۰

خسارت تصادم خودرو با بیمه بدنه جبران می‌شود.

با توجه به گران بودن خودرو و قطعات یدکی از یک طرف و اجتناب ناپذیر بودن حوادث رانندگی، اهمیت بیمه‌نامه بدنه خودرو به شدت پررنگ می‌شود. به همین دلیل کارشناسان بیمه، خرید بیمه بدنه را به همه دارندگان خودرو مخصوصاً دارندگان خودروهای نامتعارف توصیه می‌کنند.

برای آشنایی بیشتر شما را به خواندن راهنمای بیمه بدنه خودرو توصیه می‌کنیم.

پوشش‌های بیمه بدنه خودرو به دو دسته اصلی، پوشش اصلی بیمه بدنه و پوشش اضافی یا الحاقی بیمه بدنه خودرو تقسیم می‌شوند. در ادامه به بررسی این موضوع می‌پردازیم که هر کدام از این پوشش‌های بیمه‌ای برای چه نوع و یا دسته از خسارات وارده به خودرو در تصادفات رانندگی مناسب هستند. به این ترتیب راحت‌تر می‌توانید پوشش بیمه بدنه مناسب خودروی خود را انتخاب کنید.

پوشش‌های اصلی بیمه بدنه ماشین شامل چیست؟

پوشش‌های اصلی بیمه بدنه خودرو، خسارات زیر را دربرمی‌گیرد:

  • خسارات ناشی از برخورد خودرو با جسم ثابت و متحرک و یا برخورد دو خودرو با یکدیگر
  • خسارات ناشی از آتش‌سوزی، برخورد صاعقه، انفجار، واژگونی خودرو یا سقوط آن
  • سرقت خودرو که می‌تواند خسارات وارد شده ناشی از سرقت وسایل اصلی یا اضافی خودرو که در بیمه‌نامه ذکر شده را در بر بگیرد (دقت کنید که این مورد باید در بیمه‌نامه ذکر شود).
  • خسارات وارده به خودرو در زمان انتقال آن به محل مناسب پس از حادثه و یا خسارت وارده به هنگام نجات بیمه شده از حادثه

جالب است بدانید که در صورت دریافت پوشش اصلی بیمه بدنه خودرو و در زمان بروز تصادف و خطرات دیگری که شامل این نوع بیمه می‌شود، حتی تا ۵۰ درصد هزینه باطری و هزینه لاستیک‌های خودرو نیز قابل جبران خواهد بود.

شما به‌عنوان یک بیمه‌گزار می‌توانید تنها پوشش اصلی بیمه بدنه خودرو را انتخاب کنید، اما در صورت تمایل و با پرداخت هزینه بیشتر امکان دریافت پوشش اضافی یا الحاقی بیمه بدنه خودرو نیز وجود خواهد داشت.

  • جبران خسارات ناشی از بروز بلایای طبیعی که انسان در رخ دادن آن دخل و تصرفی نداشته مانند سیل، زلزله، آتشفشان، بهمن، طوفان و تگرگ
  • جبران خسارات ناشی از پاشیدن مواد شیمیایی، رنگ و اسید بر بدنه خودرو
  • جبران خسارات ناشی از سرقت قطعات و لوازم جانبی خودروی بیمه شده بدون این که سرقت کلی خودرو رخ داده باشد
  • جبران خسارات ناشی از شکسته شدن شیشه‌های خودرو که می‌تواند بر اثر برودت هوا، تراکم یا تغییر هوای داخل خودرو اتفاق افتاده باشد.

محاسبه و استعلام قیمت بیمه بدنه ماشین در پاییز ۱۴۰۰

پوشش‌های اصلی و الحاقی بیمه بدنه برای جبران خسارت بدنه ماشین

نحوه محاسبه بیمه بدنه خودرو

مبلغ اولیه حق بیمه بدنه خودرو، براساس ارزش خودرو محاسبه می‌گردد. به این معنی که هر چه ارزش خودروی شما بیشتر باشد، قیمت بیمه بدنه آن نیز بیشتر خواهد شد.

مبلغ نهایی بیمه بدنه براساس ارزش خودرو، تعداد سیلندر خودرو، سال ساخت خودرو، پوشش‌های اضافی انتخابی و تخفیفات که بر بیمه نامه لحاظ می‌گردد محاسبه می‌شود.

مشخصات خودرو و پوشش‌های مورد نظر بیمه‌گزار از جمله مهمترین عوامل در محاسبه بیمه بدنه خودرو هستند. مواردی که در دسته مشخصات خودرو قرار می‌گیرند شامل سال ساخت خودرو، مدل خودرو، ارزش خودرو و کاربری آن است. همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، بیمه‌گزار می‌تواند برخی از موارد را به‌عنوان پوشش الحاقی یا اضافی در قرارداد ذکر کند. اضافه شدن هر کدام از این موارد مبلغی را به نرخ پایه بیمه بدنه خودرو اضافه خواهد کرد. البته باید تخفیفات را نیز در نظر بگیرد که شامل تخفیف عدم خسارت در مدت زمان بیمه بودن خودرو، تخفیف خودروی صفر، تخفیف ارزش خودرو و تخفیف خرید نقدی بیمه بدنه خودرو است.

برای استعلام قیمت و خرید بیمه بدنه ماشین، به لینک زیر مراجعه نمائید:

https://bimeh.com/carbody

انتخاب بهترین بیمه بدنه خودرو: چالش رانندگان

یکی از مواردی که باعث می‌شود بهترین انتخاب را برای پوشش بیمه بدنه خودرو داشته باشید، آگاهی است. آگاهی از اینکه شرکت‌های مختلفی بیمه‌گر چه نوع خدماتی را ارائه می‌دهند و پوشش‌های بیمه بدنه مختلف چه نوع خساراتی را پوشش خواهند داد. بنابراین برای بسیاری از صاحبان خودرو، انتخاب بیمه بدنه‌ای که موارد مورد نظر آن‌ها را پوشش دهد، می‌تواند چالشی بزرگ باشد. حالا که با تمامی موارد پوشش و عدم پوشش بیمه بدنه خودرو آشنا شدید، اطلاعات کافی برای انتخاب بیمه مناسب را به دست آورده‌اید.

بهترین راهکار، خرید بیمه بدنه خودرو به صورت آنلاین

برای کسانی که به‌دنبال خدماتی با کیفیت بالا هستند، قاعدتاً فرآیند خرید پوشش بیمه بدنه خودرو می‌تواند شامل بررسی خدمات شرکت‌های مختلف یا تحقیق در صنعت بیمه باشد. اما چالش اصلی تازه از اینجا شروع می‌شود که مجبورید برای مقایسه خدمات شرکت‌های مختلف بیمه‌گر، سایت‌ها را یک به یک چک کنید. این امر می‌تواند بسیار زمان‌بر باشد.

محاسبه و استعلام قیمت بیمه بدنه ماشین در پاییز ۱۴۰۰

خرید آنلاین بیمه بدنه اتومبیل: رانندگی ایمن و آسوده

پیشنهاد ما استفاده از خدمات سامانه‌های معتبر فروش آنلاین بیمه مانند بیمه دات کام است که با شرکت‌های برتر بیمه‌گر همکاری داشته و از طرفی انواع محصولات و خدمات بیمه‌ای را به صورت یکجا ارائه می‌دهند. به‌عنوان‌مثال می‌توانید با انتخاب بیمه بدنه خودرو مقایسه‌ای سریع و دقیق میان انواع خدمات و قیمت‌های ارائه شده توسط شرکت‌های مختلف بیمه‌گر داشته باشید. Bimeh.comدر حال حاضر با اکثر مجموعه‌های بیمه‌گر معتبر همکاری دارد و از طرفی با درج اطلاعات خودروی خود می‌توانید برای استعلام قیمت نیز از این سایت استفاده کنید. قابلیتی عالی که می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن هزینه بیمه بدنه انواع خودرو را برآورد کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سامانه بیمه دات کام، درگاه‌های ارتباطی زیر در دسترس شماست:

اطلاعات تماس:

آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان فرهنگ، خیابان سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان، پلاک ۱۷ طبقه ۶، واحد ۶

پست الکترونیک: info@bimeh.com

شماره تماس: ۴۳۷۲-۰۲۱

کد خبر 525644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.