سید علی قریشی قائم مقام معاون اجرایی رئیس جمهور شد

سید صولت مرتضوی با صدور حکمی سید علی قریشی را به سمت قائم مقام معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.

به گزارش ایمنا، متن سید صولت مرتضوی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر سید علی قریشی

سلام علیکم

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جناب‌عالی و لزوم بهره‌مندی و به‌کارگیری روش‌های مدیریتی کارآمد، اثربخش و جهادی در ارکان دولت مردمی و انقلابی، به موجب این حکم به سمت «قائم مقام معاون اجرایی و سرپرست نهاد» منصوب می‌شوید.

با عنایت به اهمیت و نقش حوزه معاونت اجرایی و سرپرستی نهاد در هماهنگی و پشتیبانی از اقدامات و عملکرد دولت و ایجاد زمینه‌های لازم و مؤثر برای هم‌افزایی و هماهنگی ارکان قوه مجریه به منظور دستیابی به اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پیشبرد همه جانبه امور کشور انتظار دارد با تشریک مساعی و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و عناصر خدوم، متعهد، کارآمد و توانمند، ضمن برنامه‌ریزی و تعامل مؤثر با کلیه مدیران نهاد و دستگاه‌های اجرایی کشور در جهت تحقق شعارهای دولت مردمی مؤثر و منشأ اثر باشید.

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و اهتمام به تفکر عدالت‌محور و روحیه انقلابی، مردم‌داری، پاک دستی، فساد ستیزی، قانون‌مداری و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در انجام وظایف موفق و موید باشید.

سید صولت مرتضوی

معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری»

کد خبر 525634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.