استقبال مردم اصفهان برای واکسیناسیون همچنان کمتر از انتظار است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: با وجود اینکه ظرفیت واکسیناسیون افزایش یافته است اما میزان مراجعه برای واکسیناسیون طبق انتظار نیست، ۷۰۰ هزار دُز واکسن در استان ذخیره شده در حالی که روزانه بین ۶۰ تا ۷۰ درصد مراجعه کننده واکسن به مراکز تجمیعی داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طاهره چنگیز در خصوص استقبال مردم استان در یک هفته اخیر برای دریافت واکسن کرونا، اظهار کرد: با وجود اینکه ظرفیت واکسیناسیون افزایش یافته است اما میزان مراجعه برای واکسیناسیون طبق انتظار نیست، ۷۰۰ هزار دُز واکسن در استان ذخیره شده در حالی که روزانه بین ۶۰ تا ۷۰ درصد مراجعه کننده واکسن به مراکز تجمیعی داریم.

وی افزود: تاکنون در استان اصفهان دو میلیون و ۲۶۹ هزار و ۸۸۸ نفر در نوبت اول و ۸۶۶ هزار و ۴۰۵ نفر در نوبت دوم واکسن تزریق کرده‌اند، تاکنون ۵۵.۳۵ درصد پوشش واکسیناسیون یک نوبت در جمعیت بالای ۱۵ سال و ۲۱.۲۰ درصد دو نوبت در استان اصفهان انجام شده است.

اردستان دارای بیشترین پوشش و خمینی‌شهر کمترین پوشش واکسیناسیون

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: اردستان بیشترین پوشش و خمینی‌شهر کمترین پوشش واکسیناسیون را در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر داشته‌اند.

وی افزود: این درخواست را داریم که دستگاه‌های مختلف بتوانند برای تبلیغ و تشویق شهروندان برای واکسیناسیون فعالیت بیشتری داشته باشند.

کد خبر 525565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.