کیه‌زا: انتظارات از شما در یوونتوس بسیار بالاست

وینگر جوان ایتالیایی در خصوص سطح توقعات و انتظارات به دنبال حضور در یکی از بزرگترین باشگاه‌های ایتالیا صحبت کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، فدریکو کیه‌زا وینگر یوونتوس و ایتالیا در آستانه بازی حساس تیمش برابر چلسی در لیگ قهرمانان اروپا از میزان توقعات و شرایط بانوی پیر صحبت کرد.

تیم یوونتوس در مهم‌ترین دیدار مرحله گروهی خود باید امشب به مصاف چلسی برود. این مسابقه اهمیت زیادی برای شاگردان آلگری دارد و آن‌ها که فصل را خیلی ضعیف‌تر از حد تصور شروع کرده‌اند، امیدوارند تا با کسب نتیجه دلخواه مقابل چلسی کمی از زیر فشار انتقادات خارج شوند.

فدریکو کیه‌زا در خصوص شرایط و روحیه تیمش در آستانه بازی با تیم توخل گفته: جنبه‌های زیادی وجود دارد که باید در آن‌ها پیشرفت کنیم و راستش را بخواهید، عطش و تمایل برای کسب موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا در تیم بسیار بالاست و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

وی در خصوص پیشرفت شخصی خود نیز اظهار کرد: نیاز دارم که کیفیت بازی خودم را بهبود ببخشم و توانایی‌های خودم را نشان دهم. به خاطر پیروزی در یورو برابر انگلستان، توقعات و انتظارات بسیار بالاست ولی باید هر چیز را با مقیاس خودش ارزیابی کرد و در حال حاضر در یوونتوس بازی می‌کنم و تورنمنت قبلی به پایان رسیده است.

ستاره جوان تیم ملی ایتالیا در یورو ۲۰۲۰ که گل‌های مهمی به ثمر رساند و از مهره‌های اصلی در دیدار برابر انگلستان بود، ادامه داد: عطش بسیار زیادی برای موفقیت دارم و می‌خواهم به همه نشان بدهم که قادر به انجام چه کارهایی هستم. می‌توانم پیشرفت کنم و به این مسئله توجه زیادی دارم. با این حال زمان تمرکز بر روی بازی برابر چلسی است چرا که آن‌ها تیم بسیار قدرتمندی هستند و حریف سختی محسوب می‌شوند. باید روی مسابقه خود با آن‌ها تمرکز کنیم.

کد خبر 525538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.