پاییزهای فنلاند به روایت تصویر

پاییزهای فنلاند متفاوت با سایر نقاط دنیا و پوشیده در رنگ‌های زرد، قهوه‌ای و قرمز است چنان که گویی یک گالری پیش روی چشم عابران هنرنمایی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، از ماه سپتامبر تا پایان نوامبر فنلاند از نظر آب و هوایی و چشم‌اندازهای طبیعی تغییرات قابل توجهی را تجربه می‌کند. سراسر کشور را برگ‌های زرد، قهوه‌ای و قرمز فرا می‌گیرد و چشم‌اندازهای اعجاب‌انگیزی به وجود می‌آورد که حتی به جذب گردشگران از سایر نقاط دنیا نیز منجر می‌شود. پاییزهای زیبای فنلاند به حدی با سایر نقاط دنیا تفاوت دارد که شهروندان نام روسکا با مفهوم ریزش ساق و برگ درختان را برای آن برگزیده‌اند.

پاییزهای فنلاند به روایت تصویر

اگرچه مردم در سراسر دنیا با شنیدن نام فنلاند، اغلب زمستان‌های زیبا و چشم‌اندازهای پوشیده در برف آن را به یاد می‌آورند با این حال، فصل پاییز این کشور نیز از زیبایی‌های خاص خود برخوردار است به طوری که گردشگرانی زیادی را از سراسر جهان در ماه سپتامبر و اکتبر به تماشای ریزش برگ‌های زیبای پاییزی دعوت می‌کند.

پاییزهای فنلاند به روایت تصویر

طی این روزهای زرد و قرمز، اغلب شهروندان و مسافران به پیاده‌روی، کوه‌نوردی، قایق‌سواری، ماهیگیری و میوه‌چینی در جنگل‌ها می‌پردازند و به طور کلی مایل به انجام فعالیت‌هایی در قلب طبیعت زیبای کشور هستند. سپیده‌دم‌های خاطره‌انگیز فنلاند که در سراسر جهان شهرت دارد به هنگام سرد شدن هوا و به ویژه در ماه‌های پاییزی بیشتر زیبایی خود را به نمایش می‌گذارد.

پاییزهای فنلاند به روایت تصویر

دریاچه‌های فنلاند نیز به هنگام پاییز و زمستان، چشم‌اندازهایی خیره کننده به نام شفق قطبی ایجاد می‌کند و از طریق بازتاب نور آسمان بر سطح آب، لذت تماشای آن را به حد اعلی می‌رساند.

پاییز و زمستان‌های سراسر کشور فنلاند همچون گالری‌هایی هنری است که با زیبایی‌های خاص خود به جای محبوس کردن مردم در خانه‌ها به خاطر هوای سرد، آن‌ها را به تکاپو و لذت از محیط اطراف سوق می‌دهد.

پاییزهای فنلاند به روایت تصویر

کد خبر 525521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.