رهبر انقلاب پیمان جبلی را به ریاست سازمان صداوسیما منصوب کردند

پیمان جبلی با حکم رهبر معظم انقلاب به ریاست سازمان صداوسیما منصوب شد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، با پایان یافتن دوره مسئولیت آقای دکتر علی‌عسکری در سازمان صداوسیما، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تشکر از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر ایشان، در حکمی آقای دکتر پیمان جبلی را به ریاست آن سازمان منصوب، و بر مواردی همچون «ارتقا سطح آگاهی و معرفت عمومی»، «هدایت فرهنگی»، «تقویت روحیه و احساس هویت ملی و انقلابی»، «پراکندن امید و نشاط» و «ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی» به‌عنوان اولویت‌های کاری رسانه ملی در دوره جدید تأکید کردند.

متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

جناب آقای دکتر پیمان جبلی دام‌توفیقه

با پایان یافتن دوره‌ی مسئولیت پر تلاش جناب آقای دکتر علی‌عسکری که کوشش خستگی‌ناپذیر و دلسوزانه‌ی آن مدیر مؤمن و با اخلاص را به همراه داشت، جنابعالی را که از صلاحیت دینی و انقلابی، و تخصص و تجربه‌ی طولانی در مدیریت‌های سازمان صداوسیما، و آگاهی از ماهیت و عملکرد و وظایف رسانه‌ی ملی برخوردارید، برای یک دوره‌ی پنج‌ساله به ریاست آن سازمان منصوب می‌کنم.

رسانه‌ی ملی، دانشگاهی برای ارتقا سطح آگاهی و معرفت عمومی، و آوردگاهی برای مقابله با امواج خصمانه‌ی تحریف و تفتین، و آسایشگاهی برای بهره‌مندی چشم و دل همگان از جلوه‌های زیبایی و هنر، و قرارگاهی برای پراکندن امید و نشاط در فضای عمومی کشور است.

هدایت فرهنگی، تقویت روحیه و احساس هویت ملی و انقلابی، ترویجِ سبک زندگی اسلامی- ایرانی، و افزایش همبستگی ملی، در شمار اولویت‌هایی است که باید با ارتقا سرمایه‌ی انسانی و رشد کیفی برنامه‌ها و بهره‌گیری از ابتکار و با تلاش شبانه‌روزی به آن دست یابید ان‌شاءالله.

وظیفه‌ی خود میدانم که از تلاش خستگی‌ناپذیر جناب آقای دکتر عسکری در مدت مسئولیتشان که حقاً درخور تقدیر است، صمیمانه تشکر کنم و جنابعالی را به بهره‌مندی از طرح‌های بلندمدت و ناتمام دوره‌ی ایشان توصیه نمایم. توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

سیدعلی خامنه‌ای

۷ مهر ۱۴۰۰

کد خبر 525486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.