بلندگوی هواوی Sound SE چه ویژگی‌هایی دارد؟

بلندگوی هوشمند مذکور از تراشه HarmonyOS 2 بهره می‌برد و قادر است فرامین صوتی کاربران را از طریق دستیارهای صوتی موجود در بازار اجرا کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که بلندگوی هواوی Sound SE که اخیراً در بازار چین عرضه شده است، دارای دو رنگ مشکی و سفید است. این محصول از چهار بلندگوی ۶ واحدی استفاده می‌کند که شامل سه بلندگو فول رنج، یک ووفر و دو رادیاتور پسیو می‌شود. بلندگوی جدید شرکت هواوی به معماری آکوستیک Devialet Push-Push evialet Push-Push هواوی از معماری آکوستیک شامل سه بلندگو با رنج کامل است که، فناوری Devialet SAM و الگوریتم تنظیم مشترک Devialet مجهز شده است.

بلندگوی هواوی Sound SE از بلوتوث ۴.۲ و وای فای پشتیبانی می‌کند، این محصول دارای ورودی صدای AUX 3.5 میلی متری است، اما از صدای استریو پشتیبانی نمی‌کند. بلندگوی هوشمند مذکور از تراشه HarmonyOS 2 بهره می‌برد و قادر است فرامین صوتی کاربران را از طریق دستیارهای صوتی موجود در بازار اجرا کند.

علاوه بر این، می‌توان بلندگوی هواوی Sound SE را به دیگر محصولات هوشمند مانند صفحه نمایش‌های هوشمند، تبلت و غیره متصل کرد. زمانی که این بلندگو در پایین محصولات دیگر قرار بگیرد، به صورت خودکار آن‌ها را تشخیص می‌دهد و بدون نیاز به نصب کردن برنامه دیگری روی محصول به آن‌ها متصل شود. قیمت بلندگوی هواوی Sound SE 139 دلار بوده است، اما در حال حاضر با قیمت ۱۲۴ دلار در اختیار کاربران قرار گرفته است.

کد خبر 525467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.