دختر تکواندوکار کرجی بعد از ۲۴ ماه کما درگذشت

اخبار درگذشت مهسا دختر تکواندوکار کرجی، سلاخی یک جوان در خیابان، آتش گرفتن "بی ام و" در مدرس و جانباختن دو تن، قتل فجیع در ارگ بم، تاب بازی کودک ۹ ساله را در کرمانشاه به آغوش مرگ فرستاد رادر بسته خبری ایمنا بخوانید.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، مهساسادات آقایی‌دوست، دختر تکواندوکار ایرانی بعد از دو سال دست و پنجه نرم کردن با آسیب و درد ناشی از تصادفی که داشت جان به جان آفرین تسلیم کرد.

این دختر تکواندوکار اهل فردیس کرج ۱۲ شهریورماه سال ۹۸ بود که در مسیر بازگشت از باشگاه به منزل در بلوار تندرستی فردیس و مقابل یک برج نیمه کاره با یک خودروی پرشیا تصادف کرد و به کما رفت.

آقایی‌دوست در این دو سال در حالی با درد و رنج دست و پنجه نرم می‌کرد که خانواده او از تأمین مخارج درمان وی عاجز بودند و بارها در مصاحبه‌های مختلف از مسئولان درخواست کمک داشتند.

وی هنگام بازگشت از باشگاه به دلیل بسته بودن مسیر پیاده‌رو توسط یکی از سازندگان یک ساختمان ناچار می‌شود از کنار خیابان عبور کند که ناگهان یک خودرو با سرعت بالا به وی برخورد می‌کند و پس از ضربه شدید مغزی به بیمارستان منتقل می‌شود و بعد از آن در منزل نگهداری می‌شد و زندگی نباتی داشت. آقایی حدود دو سال قادر به حرکت نبود، در روز اربعین حسینی آسمانی شد.

سلاخی یک جوان در خیابان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری قاتل متواری طی یک عملیات پیچیده پلیسی در شهرستان میناب خبر داد.

سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: در پی یک فقره چاقو خوردگی منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان میناب و فراری شدن قاتل، شناسایی و دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تیمی متشکل از مأموران انتظامی شهرستان میناب پس از انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس مکان متهم را شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضائی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به اداره آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه در ابتدا متهم هرگونه اتهام را انکار می‌کرد، افزود: قاتل پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه قتل را اختلاف با متهم عنوان کرد.

سردار جعفری در پایان با اشاره به اینکه این قاتل برای سیر روند قانونی تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: پلیس با تمام توان تمام تلاش خود را برای برخورد با متخلفان و هنجارشکنان به کار بسته است.

آتش گرفتن "بی ام و" در مدرس و جانباختن دو تن

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق خودروی "بی ام و" و جانباختن دو تن در بزرگراه مدرس خبر داد.

سیدجلال ملکی درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ١:۵٣ دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه تصادف منجر به حریق خودرو به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن دو تیم عملیاتی یک گروه حریق و یک گروه نجات به محل حادثه واقع در شمال به جنوب بزرگراه مدرس، کمی بعد از خروجی بیهقی اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان در مدت زمان کمی و در چهار دقیقه به محل رسیده و مشاهده کردند یک دستگاه خودرو بی ام و شاسی بلند به دلایل نامشخصی هنگام حرکت با گاردریل‌های بزرگراه برخورد کرده و منحرف شده است. این خودرو در حاشیه بزرگراه با یک پست برق و یک اصله درخت برخورد کرده بود و باعث شکسته شدن آن شده بود.

ملکی گفت: متأسفانه خودرو در اثر شدت برخوردها دچار آتش سوزی شده بود و دو نفر داخل خودرو محبوس بودند. زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند خودرو کاملاً شعله‌ور بود.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان به سرعت حریق را اطفا کردند و هر دو نفر را که دچار سوختگی شدیدی هم شده بودند از خودرو خارج کردند.

وی افزود: مشخص شد هر دو نفر جان خود را از دست دادند. در نهایت خودرو به محل امن منتقل شد و محل برای تعیین علت حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد.

پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برای علت وقوع این حادثه اعلام کرد سرعت غیرمجاز سبب وقوع این حادثه مرگبار شده است.

قتل فجیع در ارگ بم

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری قاتل فراری پس از گذشت ۱۹ سال در عملیات پلیس امنیت عمومی شهرستان نرماشیر خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در سال ۱۳۸۱ در پی قتل عمد مردی ۳۵ ساله طی یک نزاع و درگیری با چاقو در ارگ جدید شهرستان بم موضوع دستگیری قاتل که اهل یکی از روستاهای شهرستان نرماشیر بود در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به متواری شدن قاتل به یکی از استان‌های همجوار، روند پیجویی‌های پلیسی برای دستگیری این قاتل مدت زمان زیادی به طول انجامید اما در نهایت چند روز قبل اخباری مبنی بر مخفی شدن این متهم در شهرستان نرماشیر به دست آمد.

ناظری گفت: با توجه به نامشخص بودن مخفیگاه قاتل در محدوده باغات کشاورزی در یکی از روستاهای شهرستان نرماشیر، تیمی از مأموران پلیس امنیت این شهرستان با انجام یک سری تحقیقات تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی و وی را پس از ۱۹ سال فرار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه این قاتل در بازجویی‌های انجام شده احتمال دستگیری اش را پس از این مدت تصور نمی‌کرد، گفت: هرچند که ممکن است فرد یا افراد مجرم پس از انجام جرم به هر شیوه‌ای به دنبال فرار از قانون باشند اما پرونده این افراد هیچگاه بسته نخواهد ماند و به منظور احقاق حق شهروندان هرگونه جرمی با تمام توان پیگیری خواهد شد.

تاب بازی کودک ۹ ساله را در کرمانشاه به آغوش مرگ فرستاد

سرهنگ علیرضا دلیری گفت: کودک ۹ ساله‌ای در یکی از محلات این شهر حین تاب بازی در منزل به علت از دست دادن تعادلش و گیر کردن طناب به دور گردنش دچار خفگی شد و جانش را از دست داد.

وی افزود: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد حادثه منجر به فوت در شهرک دولت آباد کرمانشاه تیمی از مأموران راهی محل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: پس از حضور مأموران کلانتری ۲۵ دولت آباد در محل حادثه که یک منزل مسکونی بود مشخص شد کودک ۹ ساله‌ای به نام معراج زمانی که تنها بوده سوار تاب می‌شود که حین بازی تعادل خود را از دست داده و در یک فعل و انفعال طناب به دور گردنش گیر می‌کند.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: پس از این حادثه، کودک در اثر فشار ناشی از وزن بدنش و سقوط از بالای تاب متأسفانه جانش را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و انتقال جسد کودک به پزشکی قانونی خبر داد.

کد خبر 525355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.