پیش‌نمایش جیمز باند زنده پخش می‌شود

نخستین نمایش جهانی «زمانی برای مردن نیست» به صورت زنده از فضای مجازی پخش می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از ورایتی، اولین اکران جهانی جدیدترین فیلم جیمز باند یعنی «زمانی برای مردن نیست» در لندن، به صورت زنده از فیس‌بوک پخش می‌شود. امروز سه شنبه (۲۸ سپتامبر) فرش قرمز اولین اکران بیست و پنجمین فیلم جیمز باند که در رویال آلبرت هال لندن برگزار می‌شود، از طریق پلتفرم این رسانه اجتماعی قابل تماشا است. این برنامه از ۵:۳۰ تا ۷ به وقت لندن برگزار می‌شود و کلارا آمفو میزبان آن است.

در «زمانی برای مردن نیست» دنیل کریگ برای آخرین بار در نقش جیمز باند بازی کرده است. رامی مالک، لئا سدو، لاشانا لینچ، بن ویشاو و نائومی هریس دیگر بازیگرانی هستند که انتظار می‌رود روی فرش قرمز حضور داشته باشند. شاهزاده ویلیام و همسرش کیت میدلتون نیز همراه شاهزاده چارلز و همسرش در مراسم خواهند بود. شماری از اعضای کادر درمان و نیروهای مسلح هم در مراسم حضور دارند.

نمایش این فیلم جیمز باند برای صنعت فیلم بریتانیا بسیار با اهمیت است. این فیلم قرار بود آوریل ۲۰۲۰ اکران شود که کرونا شیوع پیدا کرد و تاریخ فیلم را تا نوامبر ۲۰۲۰ به تعویق انداخت و بعد دوباره به آوریل ۲۰۲۱ موکول شد. در ژانویه اعلام شد نمایش فیلم تا اکتبر هم ممکن نیست. سرانجام این تاریخ آخری تثبیت شد و اکنون در آخرین روزهای سپتامبر پیش نمایش فیلم انجام می‌شود تا فیلم در اکتبر راهی سینماها شود.

فیلم اکرانش را از جمعه (۳۰ سپتامبر) در بریتانیا و از ۸ اکتبر در آمریکا شروع می‌کند. روز گذشته تهیه کنندگان جیمز باند در مصاحبه‌ای اعلام کردند انتخاب جایگزین دنیل کریگ برای ایفای نقش جیمز باند تا فرارسیدن سال ۲۰۲۲ انجام نمی‌شود.

باربارا بروکولی در پاسخ به اینکه آیا جایگزین دنیل کریگ تعیین شده جواب منفی داد و گفت ما هنوز درباره‌اش فکر هم نکرده‌ایم. الان وقت این است که زمان کافی برای تجلیل از دنیل کریگ داشته باشیم و سال آینده شروع به فکر کردن درباره آنچه مربوط به آینده هست خواهیم کرد.

کد خبر 525217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.