ناظم‌الشریعه: قزاقستان تیم شایسته‌ای بود

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: به تیم قزاقستان تبریک می‌گویم چرا که آنها تیم شایسته ای بودند و ما با تیم بسیار خوبی بازی کردیم.  

به گزارش ایمنا، تیم ملی فوتسال ایران امشب _دوشنبه پنجم مهرماه_ از ساعت ۲۰:۳۰ در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۱، در شهر کاوناس لیتوانی به مصاف قزاقستان رفت و در پایان با حساب سه بر دو شکست خورد و از این رقابت‌ها حذف شد.

سید محمد ناظم‌الشریعه پس از این شکست اظهار کرد: این دیدار یکی از بازی‌ها خوب جام جهانی بود و تیم ما نیز خیلی خوب کار را شروع کرد اما در انتها متأسفانه بختیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد: به تیم قزاقستان تبریک می‌گویم چرا که آنها تیم شایسته ای بودند و ما با تیم بسیار خوبی بازی کردیم.

گفتنی است؛ تیم‌های برزیل، آرژانتین، پرتغال و قزاقستان چهار تیم حاضر در نیمه نهایی جام جهانی هستند.

منبع: ایرنا
کد خبر 525183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • متین IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    0 0
    خوب خدا رو شکر این تیم برزیلستان یا به غلط مصطلح به "قزاقستان" باخت و روش کم شد. اینا چون ما رو روی بی انگیزگی و عقب نشینی بی مورد در بازی قبل برده بودند فکر کردند واقعا کاره ای هستند اما دم پرتغال گرم که انتقام ما رو گرفت و به این تیم برزیلستان نشون داد تا همینجاش هم قاچاقی اومدند و اصلا جایگاهی بین 8 تیم دنیا هم ندارند چه برسه به 4 تیم برتر دنیا!