جانباز ۷۰ درصد لرستانی همزمان با اربعین حسینی به شهادت رسید

«محمدحسین عباس‌زاده» از جانبازان ۷۰ درصد شهرستان خرم‌آباد، همزمان با اربعین حسینی دار فانی را وداع گفت و به شهادت رسید.

به گزارش ایمنا، محمدحسین عباس‌زاده از جانبازان ۷۰ درصد خرم‌آباد که در دوران دفاع مقدس به فیض جانبازی نائل گردید، صبح امروز _دوشنبه پنجم مهرماه_ همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان چشم از جهان فرو بست و به خیل یاران شهیدش پیوست.

محمود زرین‌جویی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در پی درگذشت این جانباز والامقام لرستانی پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد:

«جانبازان قهرمانان صبر و ایستادگی در پای ارزش‌های الهی، سربازان ولایت و پاسداران خون‌های پاک شهدا هستند. همانان که با عشق و ایثار با تاسی به مکتب سید و سالار شهیدان، برای رضای حق‌تعالی و سربلندی نظام اسلامی به مسلخ عشق روانه شدند و اعضا و جوارح خویش را فدا کردند و سال‌ها بر رنج مجروحیت صبر نمودند و به این جانبازی‌ها و شهادت‌ها افتخار کردند.

شهادت راه اولیای الهی است، اما فقدان این گل‌های گلزار صبر و ایثار، این سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، موجب ماتم و اندوه فراوان است و البته که بر این مشیت الهی جز سر تسلیم نمی‌توان فرود آورد.

شهادت جانباز سرافراز «محمدحسین عباس‌زاده» در روز اربعین حسینی که نشان از اقتدای او به سر و سالار شهیدان است را به خانواده محترم و ایثارگر وی تعزیت و تسلیت عرض نموده، برای ایشان علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حسین بن علی (ع) و برای بازماندگان صبر جمیل را از خداوند متعال مسئلت دارم».

منبع: ایسنا

کد خبر 525163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.