وقتی کریس، فرگوسن را شکست می‌دهد!

سرمربی سابق شیاطین سرخ، از اینکه کریس رونالدو یک بار دیگر لباس منچستر یونایتد را به تن کرده، حسابی خوشحال است

به گزارش خبرنگار ایمنا، یکی از نقل و انتقالات مهمی که در تابستان امسال، فوتبال اروپا را تحت تأثیر قرار داد، بازگشت کریس رونالدو به منچستر یونایتد بود، انتقالی که آقای فرگی از آن خوشحال است.

این بازیکن که توسط فرگوسن به یونایتد رفت و سال‌ها در ترکیب تیمش درخشید، و همواره این مرد را "پدر فوتبالی" خود معرفی می‌کند، پس از ترک اولدترافورد در سال ۲۰۰۹، حالا دوباره پیراهن قرمز را به تن کرده و سِر الکس از این موضوع شادمان است.

الکس فرگوسن در خصوص بازگشت کریس گفت: اولین بازی رونالدو بعد از بازگشت به منچستر، طوری بود انگار "سزار" بعد از یک فتح بزرگ وارد رم می‌شود. آمدم، دیدم، فتح کردم. عالی بود. اگر ورزشگاه گنجایش بیشتری داشت، بدون شک می‌توانستیم شاهد حضور یک میلیون هوادار در استادیوم باشیم. هزاران نفر هم که حتی بیرون استادیوم بودند.

فرگوسن ادامه داد: وقتی او به عنوان یک نوجوان در منچستر بود، روند یادگیری او بسیار بسیار سریع بود. همه می‌گفتند او شیرجه می‌زند و می‌خواهد پنالتی بگیرد، البته در مقطعی کوتاهی این موضوع وجود داشت اما بعد از آن، رونالدو به مدافعین حریف با سرعتی باور نکردنی حمله می‌کرد. به نظرم او با یک عطش فراوان به دنیا آمده است. او برای اینکه بهترین باشد، خودش را فدا کرد.

سرمربی سابق یونایتد افزود: به خاطر دارم یک روز مقابل آرسنال بازی داشتیم و باران شدیدی می‌آمد. همه می‌دانستیم رونالدو بعد از تمرین می‌ماند و باز هم تمرین می‌کند. به او گفتم باران خیلی شدید است، زمین خیلی نرم است و فردا هم بازی داریم. به دفترم رفتم و از پنجره نگاه کردم و دیدم دارد در زمین چمن مصنوعی تمرین می‌کند. دیگر حرفی برای گفتن نداشتم. نمی‌توانستم چیزی به او بگویم. مرا مجبور شکست کرد.

وی عنوان کرد: او در رؤیای رفتن به رئال مادرید به سر می‌برد. مخالف این اتفاق نبود. او بعد از تولد ۱۸ سالگی اش به یونایتد آمد و شش فصل فوق‌العاده را پشت سر گذاشت. به نظرم عملکرد خوبی داشتیم و رفتن او این فرصت را به من داد تا جایگزینی برایش پیدا کنم. آنتونیو والنسیا را خریدیم و او فوق‌العاده بود و به همین خاطر خوش شانس بودیم. می‌دانستم رونالدو چقدر خوب خواهد بود. آن هم وقتی در باشگاهی مثل رئال مادرید برود. رئال یکی از باشگاه‌هایی است که سال هاست بازیکنانی در کلاس جهانی تولید می‌کند و بارها لیگ قهرمانان را برنده شده است. رئال باشگاهی است که هر بازیکن بزرگی دوست دارد در آن بازی کند.

کد خبر 525094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.