محدودیت‌های ترافیکی اربعین حسینی در کلانشهر اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان محدودیت های ترافیکی امروز را تشریح کرد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با عرض تسلیت ایام اربعین سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار کرد: با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی هیئت‌های عزاداری در محل‌های تعیین شده پلیس نسبت به اعمال محدودیت مقطعی، موقت و پوشش ترافیکی مراسم‌ها اقدام می‌کند.

وی افزود: از صبح روز اربعین در محل‌های اجرای مراسم در خیابان‌های اصلی شهرهای استان و در شهر اصفهان در محدوده‌های منتهی به گلستان معطر و مطهر شهدا، محدوده اطراف میدان امام (ره)، میدان احمدآباد، میدان بزرگمهر، چهار راه تختی، میدان آزادی، خیابان سعادت آباد به سمت خیابان سجاد، میدان شهید لاوی و میدان بسیج به منظور پوشش ترافیکی لازم و رفاه حال عزاداران حسینی محدودیت مقطعی اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تصریح کرد: رانندگان در مسیرهای اعلامی تردد نداشته و در صورت نیاز از مسیرهای جایگزین در خیابان‌های موازی و اطراف استفاده نمایند. شهروندان در صورت نیاز به تردد بین استانی؛ قبل از تردد مجوز دریافت نمایند.

لزوم ارسال نسخه دوم مجوزهای صادره تردد به پلیس

وی اظهار کرد: در راستای تداوم ممنوعیت‌های تردد، و صدور مجوز تردد از سوی فرمانداری‌ها، برابر تأکیدات قبلی و به جهت تعریف خودروهای دارای مجوز در لیست سفید و عدم اعمال قانون توسط دوربین‌ها کلیه مجوزهای قبلی صادره از تاریخ ۳۱ شهریورماه در صورتی معتبر است که نسخه دوم آن از سوی فرمانداری‌ها به صورت روزانه به پلیس ارسال شده باشد و به مجوزهای خارج از شیوه مذکور ترتیب اثر داده نخواهد شد.

کد خبر 525062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.