پرواز فوق‌العاده ایلام - تهران برقرار شد

مدیر فرودگاه شهدای ایلام از برقراری پرواز فوق‌العاده ایلام - تهران با هدف انتقال زوار اربعین در بازگشت به کشور در مرز مهران از امروز خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمد جواد یگانه اظهار کرد: پنج دستگاه تاکسی ویژه فرودگاه در پایانه مرزی مهران مستقر است تا زائرانی که تمایل به بازگشت هوایی دارند را به فرودگاه ایلام منتقل کنند.

وی افزود: در صورتی که میزان متقاضیان بازگشت هوایی زیاد باشد به تعداد تاکسی‌های فرودگاه در مرز مهران اضافه خواهد شد.

مدیر فرودگاه ایلام ادامه داد: پرواز فوق‌العاده ایلام تهران در طول روز بسته به میزان مسافران یک یا ۲ پرواز خواهد بود که توسط شرکت آسمان از امروز انجام می‌گیرد.

یگانه در خصوص بهای بلیط نیز یادآور شد: نرخ بلیط این پروازها همانند پروازهای عادی بین ۵۰۰ تا ۷۵۰ هزار تومان شناور است و هیچ بهایی افزون بر نرخ معمول مصوب نشده است.

وی در خصوص وضعیت تست کرونای این زائران هم توضیح داد: با توجه به اینکه این زائران تزریق واکسن کرده‌اند و قبل از عزیمت به عراق و هنگام ورود به مرز وضعیت سلامت آنها چک می‌شود، سلامت این افراد تأیید شده است هرچند در صورت نیاز و مشاهده موارد مشکوک از این زائران در فرودگاه نیز تست کرونا گرفته می‌شود.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام ادامه داد: علاوه بر پرواز فوق‌العاده ایلام تهران در حال رایزنی برای ایجاد پرواز در مسیرهای مشهد و اردبیل هستیم چرا که میزان تقاضای مسافران به مقصد این شهرها بیشتر از سایر نقاط کشور است.

منبع: ایرنا

کد خبر 525054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.