بهروزی: استاندار جدید قابلیت اجماع داخلی در استان را داشته باشد

عضو حزب اتحاد ملت استان اصفهان گفت: نیاز است استاندار جدید اصفهان قابلیت اجماع داخلی در استان را داشته باشد و بتواند با بزرگان کشور و همچنین استان‌های مجاور ارتباط سازنده و مطلوبی را برقرار کند.

مهدی بهروزی در گفت و گو با ایمنا، در خصوص مطالبات مردم اصفهان از استاندار جدید اظهار کرد: استاندار جدید اصفهان باید تجربه مدیریتی موفقی در کارنامه خود داشته باشد تا بتواند در اداره یکی از استان‌های مهم و استراتژیک کشور نقش مؤثری را ایفا کند.

وی افزود: استاندار جدید اصفهان باید از روحیه‌ای جهادی و انقلابی برخوردار باشد تا بتواند در راستای حل مباحث و مشکلات استان به صورت شبانه روزی فعالیت کند.

عضو حزب اتحاد ملت استان اصفهان تاکید کرد: نیاز است استاندار جدید قابلیت اجماع داخلی در استان را داشته باشد و بتواند با بزرگان کشور و همچنین استان‌های مجاور ارتباط سازنده و مطلوبی را برقرار کند.

بهروزی یادآور شد: امروز مسئله آب اصفهان چالش‌های فراوانی در زمینه صنعت، محیط زیست و کشاورزی ایجاد کرده و انتظار می‌رود استاندار جدید با فوریت، راهکارهای کوتاه مدتی برای حل مشکلات آب ارائه دهد.

وی خاطرنشان کرد: با شیوع بیماری کرونا، بسیاری از شهرک‌ها و کارگاه‌های صنعتی در حالت تعطیلی و ورشکستگی قرار گرفتند که لازم است استاندار جدید اصفهان تمام توجه خود را به حل مشکلات اقتصادی و رفع رکود کارگاه‌های تولیدی معطوف کند و چاره‌ای برای رفع این مشکلات بیاندیشد.

کد خبر 525022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.