تمام کودکان اصفهان از شادی جشنواره فیلم کودک بهره‌مند شوند

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همه کودکان و نوجوانان شهر چه آنهایی که در دارک و شهرک امام حسین هستند چه کودکان دیگر نقاط شهر باید از شادی برگزاری جشنواره فیلم بین‌المللی کودک و نوجوان بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منوچهر مهروی پور امروز (یکشنبه) در یازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید نوجوان علی لندی اظهار کرد: در اکثر جلسات کمیسیون فرهنگی یکی از موضوعاتی که در دستور کار قرار گرفته پخش اذان و بررسی اقدامات گذشته و ارائه راهکار برای آینده است.

وی افزود: دنبال این هستیم که با موافقت کمیسیون فرهنگی شورای شهر سامانه مدیریت اعلان (PMS) برای بحران‌های امنیتی، بهداشتی و امثال آن و نیاز به اطلاع رسانی عمومی صوتی شهروندان راه اندازی شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: یکی از کاربردهای این سامانه می‌تواند پخش اذان در اوقات شرعی در شهر باشد که این موضوع هفته آینده به صورت لایحه و یا طرح مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مهروی پور خاطرنشان کرد: اگرچه ما جامانده‌های اربعین هستیم، اما با حضور در شهر این حس کربلایی و عاشورایی زنده می‌شود. از همکارانم در شورای اسلامی شهر می‌خواهم حتماً از این موکب‌ها بازدید کنند.

وی در تذکری در خصوص ورزشگاه محله دنارت منطقه شش گفت: این موضوع مدتی است در فضای مجازی دست به دست می‌شود که البته این اتفاق خوبی است که مردم این اتفاقات و ضعف‌ها را به گوش مسئولان می‌رسانند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: این مجموعه ورزشی در سال ۸۴ و به مساحت شش هزار و ۴۰۰ متر مربع ساخته شده و در سال ۸۶ به بهره برداری رسیده است. در آن منطقه سرانه فضای ورزشی به شدت پایین است و نیاز به خدمات رسانی در عرصه‌های مختلف وجود دارد.

وی افزود: این پروژه شاکی خصوصی پیدا می‌کند و حکم قضائی به نفع شاکی داده می‌شود. البته شورای شهر از طریق مقام قضائی پیگیر این موضوع خواهد بود. حال این سوال پیش می‌آید که چرا مجموعه املاک در ابتدای تأسیس این مجموعه نسبت به مالکیت دقت نظر نداشته است؟ و چرا در امور حقوقی دفاع مطلوب نشده و الان باید شاهد حکم خلع ید و تخریب این مجموعه ورزشی باشیم؟

مهروی پور با اشاره به رونمایی از پوستر جشنواره فیلم بین‌المللی کودک و نوجوان یادآور شد: این جشنواره باید برای همه کودکان و نوجوانان چه آنهایی که در دارک و شهرک امام حسین هستند چه کودکان دیگر نقاط شهر ما اتفاق بیفتد و از شادی آن بهره مند شوند.

کد خبر 524967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.