نیروهای خدمات شهری شهرداری گلشهر ساماندهی می‌شوند

شهردار گلشهر گفت: با اعتباری حدود دو میلیارد تومان پروژه آسفالت معابر سطح شهر آغاز می‌شود.

مصطفی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با اعتباری حدود دو میلیارد تومان پروژه آسفالت معابر سطح شهر آغاز می‌شود.

وی افزود: طول شهر گلشهر ۱۳ کیلومتر است و توزیع خدمات و امکانات شهری عادلانه نبوده است لذا بخش نظافت و فضای سبز شهری ساماندهی می‌شود.

شهردار گلشهر گفت: شهرداری گلشهر ۲۱ نیرو در بخش خدمات شهری و ماشین آلات، نظافت و فضای سبز شهری دارد و متناسب با هر محله نیروها تقسیم می‌شوند تا هر نیرو در همان محله به صورت مستمر و در ساعت کاری مشخص مشغول باشد.

محمودی از احداث یک مخزن جدید آب در نقطه‌ای دیگر از شهر خبر داد و گفت: اجرای آبیاری فضای سبز شهری به صورت شبکه‌ای و نوین موجب صرفه‌جویی در مصرف آب می‌شود.

وی با بیان اینکه اتمام پروژه‌های پرچم دار شهرداری گلشهر حداقل چهار سال زمان می‌برد، افزود: احداث میدان ورودی محله ورزنه فاز بندی می‌شود تا در یک پروسه زمانی مشخص تمام شود.

شهردار گلشهر با بیان اینکه تپه تاریخی وداغ اثری بی نظیر است و نیاز به مرمت و فضاسازی دارد، افزود: به منظور حفظ این بنا با اداره میراث فرهنگی و گروه حامیان میراث وداغ تفاهم نامه تهیه می‌شود تا میراث فرهنگی مرمت آن را در چند فاز انجام دهد.

محمودی ادامه داد: در مجاورت این تپه مدرسه تاریخی وداغ قرار دارد و اگر به بازارچه صنایع دستی و موزه مردم شناسی تبدیل شود سایت گردشگری در شهر گلشهر تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه یک ریال بودجه شهرداری گلشهر صرف هزینه‌های غیر ضروری نخواهد شد، تصریح کرد: صرفه‌جویی در مخارج شهرداری منجر به ارزان شدن اداره شهر و تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی می‌شود.

کد خبر 524906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.