مخالفت با انتصابات شهرداری باعث هتک حرمت افراد نشود

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هرچند جامعه انقلابی اصفهان به برخی از انتصابات انتقاد دارد اما حفظ حرمت و آبروی افراد را بر خود واجب می‌داند. این رفتارها شایسته جامعه اسلامی نیست و اگر هم انتقادی وجود دارد نباید با آبروی افراد بازی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامحسین صادقیان امروز (یکشنبه) در یازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار کرد: امیدوارم همه از سفره‌های معنوی پهن شده در گوشه و کنار شهر بهره مند شوند.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس افزود: امنیت امروز حاصل رشادت‌های افرادی است که جان خود را در راه خداوند فدا کردند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه آلودگی هوا از مهمترین چالش‌های کلانشهر اصفهان است، خاطرنشان کرد: در سال جاری با توجه به افزایش دما تعداد روزهای ناسالم هوا در اصفهان نسبت به سال گذشته بیشتر شده است.

وی ادامه داد: وارد نیمه دوم سال می‌شویم که احتمال وقوع وارونگی هوا وجود دارد و همه دست‌اندرکاران باید تلاش کنند که عوامل ایجاد آلایندگی به صفر برسد.

صادقیان تصریح کرد: در دو سال گذشته و با مطالبه گری مردم و سازمان‌های مردم نهاد و پیگیری‌های دولتی خصوصاً اداره کل محیط زیست استان، در نیروگاه‌های اصفهان از مازوت استفاده نشده که این یک دستاورد زیست محیطی خوب در جهت کاهش آلودگی هوای اصفهان است.

وی گفت: دستگاه قضائی و دست اندر کاران باید تدابیری بیندیشند که هیچ دستگاهی به سمت استفاده از سوخت مازوت نرود از هیئت رئیسه شورای شهر اصفهان هم دعوت می‌کنم که در اولین فرصت از مسئولان محیط زیست شهر دعوت به عمل آید و در رابطه با مشکلات زیست محیطیبحث و تبادل نظر داشته باشیم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در هفته گذشته پس از این اینکه شهردار تعدادی از انتصابات را انجام داد شاهد اتفاقات ناخوشایند در فضای مجازی بودیم که باعث آزرده خاطر شدن جامعه متدین شهر اصفهان شد، افزود: هرچند جامعه انقلابی اصفهان به برخی از این انتصابات انتقاد دارد اما حفظ حرمت و آبروی افراد را بر خود واجب می‌داند. این رفتارها شایسته جامعه اسلامی نیست و اگر هم انتقادی وجود دارد نباید با آبروی افراد بازی شود.

وی خطاب به شهردار اصفهان گفت: با توجه به بنیه انتخابی و جلسات مشورتی که در شورا داشتید، چهارچوب‌های مورد انتظار جامعه انقلابی را مد نظر قرار دهید تا باعث ایجاد دغدغه و نگرانی در متدینین نشود و بهانه‌ای به دست فرصت طلبان ندهد.

صادقیان با اشاره به روند واکسیناسیون در اصفهان خاطرنشان کرد: شهرداری مساعدت خوبی را در رابطه با موضوع واکسیناسیون انجام داد و در بعضی مناطق مکان‌هایی تجهیز و در اختیار حوزه بهداشت قرار داده شد. لازم است راه اندازی سایت واکسیناسیون در منطقه هفت نیز همچون سایر مناطق شهرداری انجام شود.

وی با بیان اینکه احداث ورزشگاه‌ها باید با عدالت همراه باشد زیرا هدف آن دسترسی مردم محلی به این امکانات است، گفت: از کمیسیون فرهنگی تقاضا داریم به این ماجرا رسیدگی و امکان استفاده مردم محلات از این مکان‌ها را فراهم کند و اولویت توزیع امکانات ورزشی بررسی شود.

کد خبر 524859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.