پیکر "علی لندی" نوجوان فداکار ایذه‌ای خاکسپاری شد

مراسم تشییع و خاکسپاری "علی لندی" نوجوان فداکار ایذه‌ای با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولین در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایمنا، مراسم تشییع پیکر علی لندی، نوجوان فداکار اهل شهرستان ایذه که بخاطر از جان گذشتگی برای نجات جان ۲ زن دل به آتش زد، برگزار شد.

این نوجوان فداکار پس از انتقال به بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز به بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اصفهان انتقال یافت. در این مدت با دستور وزیر کشور روند درمانی و رسیدگی به این نوجوان پیگیری شد اما در نهایت بامداد روز گذشته جان به جان آفرین تسلیم کرد.

پیکر علی لندی دیروز در اصفهان با حضور مردم و مسئولان این استان تشییع و شامگاه گذشته در میان خیل عظیم مردم ایذه، وارد این شهرستان شد و مورد استقبال شهروندان و مسئولان قرار گرفت.

پیکر "علی لندی" نوجوان فداکار ایذه‌ای خاکسپاری شد

عصر امروز (شنبه ۳ مهرماه) آئین تشییع و خاکسپاری پیکر علی لندی نوجوان فداکار ایذه ای، از میدان آزادگان ایذه به سمت گلزار شهدای بلوطک لندی با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولین برگزار شد. با هماهنگی استاندار خوزستان، امروز نیز در ایذه عزای عمومی اعلام شد.

در تماسی از دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی با خانواده علی لندی نوجوان ایذه‌ای، مراتب تسلیت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ابلاغ و با این خانواده داغدیده همدردی شد.

رئیس‌جمهور، رئیس مجلس، وزیر بهداشت، رئیس قوه قضائیه و بسیاری دیگر از مسئولان با ارسال پیام‌هایی جداگانه درگذشت علی لندی را تسلیت گفتند.

قرار است یکی از بلوارهای اصلی شهر نیز به نام این نوجوان فداکار نام‌گذاری شود.

کد خبر 524735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پریناز محمدلو IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    0 0
    مسئولین لطفا بحال خانواده مرحوم علی لندی جوان فداکار رسیدگی فرمائید . لااقل مشکلات شهریاا محله این قهرمان بزرگ را برطرف کنید . روحش شاد