تبلت جدید شرکت اپل چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که صفحه کلید جادویی آیپد جدید شرکت اپل آن را از دیگر تبلت‌های موجود در بازار متمایز کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که عملکرد آیپد پرو اپل نسل آینده شبیه به لپ‌تاپ است که به یک صفحه کلید جادویی مجهز شده است؛ بنابراین متفاوت از دیگر تبلت‌های موجود است. در صورتی که اطلاعات ارائه شده صحیح باشد این محصول دارای دوربینی با طراحی افقی است و لوگوی اپل نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است.

تصاویر ارائه شده نشان می‌دهد که صفحه کلید جادویی این محصول به قسمت پشت آیپد متصل می‌شود و به راحتی روی سطح صاف قرار می‌گیرد، در این صورت کار کردن با آن بسیار آسان است و می‌تواند همانند یک لپ‌تاپ عمل کند. با وجود اینکه شرکت اپل اخیراً از تراشه M1 برای آیپد پرو خود استفاده کرده است، اما از سال ۲۰۱۸ هیچ طراحی مجدد قابل توجهی برای آن در نظر نگرفته است.

به نظر می‌رسد که پنل پشتی نسل آینده آیپد پرو شیشه‌ای خواهد بود که می‌تواند شارژ بی‌سیم معکوس برای دیگر محصولات شرکت اپل و همچنین شارژ بی سیم برای خود آیپد پرو را فراهم کند. شرکت اپل با بهره‌مند شدن از تراشه M1 برای آیپد پرو خود، مرز بین آیپدها و مک بوک‌ها را کم رنگ کرده است، زیرا تراشه ذکر شده در ابتدا برای مک‌بوک‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت.

کد خبر 524552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.