تبدیل بهشت زهرا به الگویی برای سایر آرامستان‌ها

شهردار تهران در جمع کارکنان سازمان بهشت زهرا(س) گفت: امروز به جرأت می‌توان گفت سازمان بهشت زهرا(س) با بیش از ۵۱ سال تجربه اندوزی و خدمات رسانی به الگویی برای سایر آرامستان ها تبدیل شده است و کرونا باعث شد تا این حقیقت را که بهشت زهرا(س) الگو و مرجع سایر آرامستانهای کشور است را نمایان‍تر کند.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا (س) علیرضا زاکانی پس از بازدید از سازمان بهشت زهرا (س)، مجتمع عروجیان و خدمات رسانی به مردم توسط این سازمان در بحران کرونا در جمع پرسنل سالن‌های تطهیر حضور پیدا کرد و با اشاره به اینکه برای ما افتخار است که بتوانیم به مردم خدمت کنیم و این خدمتی که انجام می‌دهیم در نهایت باعث این معنا شود که خداوند از ما رضایت پیدا کند، اظهار کرد: از تک تک عزیزانی که در سازمان بهشت زهرا (س) با جوهره جهادی از ابتدای بحران کرونا به مردم خالصانه خدمت کردند. چه جهادگرانی که فتح باب کردند و چه عزیزان همکاران در سازمان بهشت زهرا (س) که ایثارگرانه به همنوعان خود خدمات رسانی کردند، جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ادامه داد: آن ابتدای کرونا را به یاد بیاوریم، در آن روزها ترس و خوف از این بیماری و سرایت آن همه گیر بود و در آن زمان ایستادن و خدمات رسانی به مردم ارزشی والا و بی پایان به شمار می‌رود.

زاکانی گفت: این موضوع که کار هر چقدر سخت‌تر و دشوار تر باشد، نیاز به تلاش گسترده‌تر دارد تا به نتیجه مطلوب برسد و اینکه ما هر چقدر عمق اخلاصمان و عمق اعتقادمان به سر منشاُ هستی بیشتر باشد، برکت و خیر بیشتری هم درونش نهفته است، بر همگان ثابت شده و قابل انکار نیست.

به گفته وی، این افتخار و ارزش از همان ابتدا نصیب کارکنان بهشت زهرا (س) شد که با تغسیل اموات کرونایی و تکریم خانواده‌های داغدار در بهشت زهرا (س) توانستید با رعایت همه موارد شرعی و بهداشتی تبدیل به الگوی خدمات رسانی شوید.

وی با تجلیل از کارکنان بهشت زهرا (س) تاکید کرد: کار و خدماتی که کارکنان بهشت زهرا (س) به مردم ارائه می‌کنند، خدماتی خاص و دشوار است و کار هر کسی نیست که در چنین شرایطی سخت و دشوار مانند کرونا ایثارگرانه و جهاد گونه با ایستادگی مثال‌زدنی صحنه را خالی نکند و به همنوع خود خدمت کند.

شهردار تهران در ادامه از روند ساخت ساختمان جدید مرکز ایزوله بهشت زهرا بازدید کرد، این مرکز به عنوان بزرگترین و مجهزترین مرکز ایزوله تطهیر متوفی در جهان اسلام در زمینی به مساحت ٧٦٠٠ متر مربع و حدود ٨٠٠٠ متر مربع بنا در دو طبقه احداث و با رعایت کلیه استانداردهای بهداشتی در مکانی با دسترسی مناسب و با هدف سرویس دهی به عنوان مکمل عروجیان فعلی و یا در شرایط بحرانی و یا خدمات رسانی به آرامستان‌های آینده شهر تهران طراحی و در حال احداث است.

کد خبر 524377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.