نمایش فیلم کوتاه «دیوار» در کانادا

صادق یاری، کارگردان فیلم کوتاه «دیوار» در صفحه اینستاگرام خود از حضور این فیلم در جشنواره محیط زیست کانادا خبر داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صادق یاری با انتشار این عکس در اینستاگرام خود آورده است:

«اولین حضور بین المللی فیلم «دیوار» در جشنواره محیط زیست کانادا

همزمان با نخستین نمایش بین المللی فیلم کوتاه «دیوار» به کارگردانی صادق یاری از پوستر این فیلم با طرحی از سایان شفابخش رونمایی شد.

فیلم کوتاه دیوار به کارگردانی صادق یاری و تهیه کنندگی مهدی یاری در دومین فستیوال HECFF با موضوع محیط زیست انسانی در کانادا حضور خواهد داشت.

فیلم کوتاه دیوار نوشته هاله بوستانی اثری فرمالیستی است و به درک انسان از موقعیت‌های متناقض که اصطلاحاً به خوشبختی یا بدبختی تعبیر می‌شوند می‌پردازد، حال شاید مرز بین آنها یک «دیوار» باشد.

صادق باری پیشتر به عنوان تهیه کننده و مجری طرح و سرمایه گذار در مجموعه‌های نمایش خانگی همچون کرگدن، گلشیفته، ممنوعه، هشتگ خاله سوسکه، ماه پیشونی و دیو، سیاوش و فیلم سینمایی پسر کشی حضور داشته است.

این جشنواره منحصراً به آثاری با موضوعات مراقبت و حفاظت از محیط زیست و حقوق بشر می‌پردازد و بخش ویژه ای از امسال را به کرونا اختصاص داده است.

سمیرا حسینی، علیرضا دست افکن، داریوش احمدی، مهسا باقری، الهام جدی، مونا صوفی، اسوه صادقی، امین مظاهری، بهزاد خلج و روژین سلطانی به عنوان بازیگر در این فیلم حضور دارند.»

نمایش فیلم کوتاه «دیوار» در کانادا

کد خبر 524240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.