پیوند اصفهان با جشنواره فیلم کودک ناگسستنی است

دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان گفت: این جشنواره یکی از سرمایه‌های ارزشمند شهر تاریخی اصفهان بوده و پیوند آن با سینمای کودک و نوجوان در سال‌های گذشته ناگسستنی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا تابش امروز _ پنجشنبه یکم مهرماه ۱۴۰۰_ در آئین رونمایی از پوستر سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان و پنجمین دوره المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان، اظهار کرد: این جشنواره یکی از سرمایه‌های ارزشمند شهر تاریخی اصفهان بوده و پیوند آن با سینمای کودک و نوجوان در سال‌های گذشته ناگسستنی شد.

وی افزود: همکاران ما در دبیرخانه دائمی جشنواره در اصفهان در تدارک راه‌اندازی موزه و مرکز اسناد جشنواره هستند که فاز نخست آن در روز ملی سینما افتتاح شد و امید است با حمایت شهرداری اصفهان و سایر نهادهای فرهنگی بتوان این موزه را گسترش داد.

دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان با بیان اینکه شعار جشنواره امسال، سینما سرزمین خیال است، گفت: کودکان ایرانی همچون کودکان دنیا سال هراسناکی را سپری کردند. بر اساس اعلام معاون سازمان محیط زیست در ایران ۵۱ هزار کودک در زمان شیوع کرونا یتیم شدند.

تابش افزود: در این شرایط وظیفه همه فعالان فرهنگی سیاسی و اجتماعی این است که با تولید محصولات ارزشمند برای کودکانی که به سرزمین خیال پناه می‌برند به این کودکان کمک کنند.

وی تصریح کرد: از همه تولیدکنندگان آثار سینمایی در این سال‌های کرونایی و شهرداری اصفهان تشکر می‌کنم، امید است همزمان با روز جهانی کودک، امسال شاهد جشنواره پرشکوه و امیدآفرین در سطح ملی و بین‌المللی باشیم.

کد خبر 524160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.